קסטרו תפתח רשת חנויות קוסמטיקה של המותג איב רושה

קסטרו מצהירה כי תפתח בתוך 5 שנים עשרות חנויות של מותג הקוסמטיקה הטבעית בהשקעה של 20 מיליון שקל

קסטרו מתרחבת: היום (א') הודיעה הרשת כי חתמה על הסכם עם חברת הקוסמטיקה הצרפתית איב רושה (YVES ROCHER) לפתיחת חנויות של המותג בישראל. ההסכם מעניק לקסטרו זיכיון למכור את המותג גם באינטרנט.

קסטרו תפתח חנות ראשונה של המותג במחצית השנייה של 2014, והיקף השקעתה בפעילות המותג ב-5 השנים הקרובות צפוי לעמוד על 20 מיליון שקל.

לדברי גבי רוטר, מנכ"ל ומבעלי קסטרו, "המותג הוא הצלחה גדולה בצרפת. מוקדם להגיד כמה הוא יכול למכור בישראל, אבל זה יכול להפתיע לטובה ואני חוזה למותג הצלחה גדולה. נפתח עשרות חנויות בפריסה ארצית בתוך 5 שנים או פחות". חנויות הרשת יהיו קטנות וישתרעו על שטח של כ-40 מ"ר כל אחת.

קסטרו אינה חברת האופנה היחידה שנכנסת לקוסמטיקה. באחרונה הודיעה קבוצת פוקס כי תפתח חניות איפור של המותג מייבלין, בשותפות עם לוריאל ישראל. פעילות זו תצטרף לפעילות הטיפוח שיש לפוקס עם המותג ללין.

חברת קוסמטיקה הצרפתית איב רושה נוסדה בשנת 1959 על-ידי איב רושה ונמצאת גם היום בבעלות פרטית. החברה פעילה בכ-90 מדינות ומחזור מכירותיה השנתי נאמד ב-2 מיליארד אירו. לחברה קו מוצרים רחב של מוצרים על טהרת הצומח, הכוללים מוצרים לטיפוח עור הפנים והגוף, טואלטיקה, איפור, בישום ומוצרים לשיער.

רמת המחירים של המוצרים בינונית-נמוכה. כך לדוגמה, מחיר קרם פנים ליום עומד על 56 דולר, מסקרה נמכרת ב-22 דולר וסט איפור הכולל צלליות, סומק ואודם נמכר ב-24 דולר. במבצעי מכירה באתר המחירים נחתכים ב-40%-45% - עדות לרווחיות הגבוהה של המותג.

רוטר אומר, כי החברה עדיין לא תמחרה את המוצרים בישראל אך מבטיח כי המחירים יהיו נגישים. לדבריו, "המותג הוא על טהרת הקוסמטיקה הבוטנית. הם מפתחים ומייצרים, החל מגידול הצמחים ועד למוצר הסופי. רמת המחירים שווה לכל נפש".

- במי הוא יתחרה בישראל?

"אין לו כל-כך מתחרים בארץ כי יש לו הצעת ערך ייחודית. הוא מביא דבר שלא היה".

- קסטרו מחפשת מנועי צמיחה נוספים?

"כן. אבל בשוק הצפוף שלנו אתה צריך לוודא שאתה מביא ייחודיות, כי לפתוח דברים ולראות איך אחר-כך נחלצים מהם אנחנו יודעים לעשות, אבל זאת לא חוכמה".