קצין במשטרת התנועה התאבד עקב תאונות הדרכים

הקצין שעסק בחקירת התאונות לא היה מסוגל להתמודד עם המוות בכבישים והמראות הקשים של ההרוגים במקרים שבהם טיפל ■ שוטרים שהגיעו אל ביתו מצאו אותו כשהוא שכוב ירוי על מיטתו ובידו אקדחו האישי

טרגדיה משטרתית: קצין משטרה בכיר באגף התנועה, שעוסק בחקירת תאונות דרכים, שם היום (א') קץ לחייו כי לא היה מסוגל להתמודד עם המראות הקשים של ההרוגים במקרים שבהם טיפל.

הבוקר, משלא התייצב לעבודה, נשלחה ניידת משטרה למקום מגוריו של הקצין במרכז הארץ. השוטרים שהגיעו אל הבית מצאו את דלת הכניסה פתוחה וכשנכנסו מצאו את האיש כשהוא שכוב ירוי על מיטתו ובידו אקדחו האישי. למקום הוזעקו פרמדיקים של מד"א, אך לא נותר להם אלא לקבוע את מותו.

השוטרים ההמומים מצאו סמוך לגופתו של הקצין מכתב שהשאיר לקרוביו, שבו הסביר את מניעיו ובין היתר כתב שהוא אינו מסוגל עוד להתמודד עם המוות בכבישים.

באגף התנועה הגיבו בתדהמה על מותו הטרגי של עמיתם לעבודה. גורמים בכירים במשטרה אמרו היום כי לא היה כל סימן מקדים למקרה, וכי מדובר באיש מקצוע מהדרגה הראשונה שלא גילה סימני מצוקה בתקופה האחרונה.

מדוברות המשטרה נמסר כי "משטרת ישראל ואגף התנועה מביעים צער רב ויגון על מותו הטרגי בטרם עת של הקצין המשרת בדרגת סגן ניצב במדור תאונות הדרכים, תוך מצוינות, מקצועיות ועל-פי ערכי משטרת ישראל . יהי זכרו ברוך".