צפו בתמונות: איפה נופשות מנהלות בתי-המלון?

סין, ארה"ב, צרפת ואיך אפשר בלי תאילנד? בואו להציץ לחופשות של הנשים שהכי מבינות בנופש

גווילין, סין

אביה מגן אלמוזנינו, מנכ"לית רשת מלונות פתאל אילת

"הטיול האחרון שלי היה לסין, ואפשר להגיד שמיד התאהבתי. זו מדינה מרתקת, המספקת חוויה ייחודית בזכות התרבות, המסורת העתיקה, הנופים עוצרי הנשימה והאוכל שמעורר את כל החושים.

"התארחתי במלון Guilin Shangri-la בעיר גווילין, שמשקיף על נהר לי הציורי וקרוב לשאן הו ולפארק צ'י סינג גונג יואן. מדובר במלון יפהפה, שמציע מאכלים בסגנונות סיניים מגוונים לצד מטבח מערבי.

"למי שמגיע לעיר יאנגשו (רק 65 ק"מ מגווילין) כדאי לבקר בנהר הלי הזורם בינה לבין גווילין. זו ללא ספק אחת הערים המיוחדות מבחינת הנופים, האווירה והאטרקציות. בנוסף, כדאי לא לפספס את השיט בנהר על גבי רפסודות הנהוגות בידי דייגים, וכמובן לעלות ברכבל להר Yao.

"לכל מי שמגיע לבייג'ין אני ממליצה בחום לבקר במסעדת Duck De Chine, שבה ניתן ליהנות מאווירה רגועה וקלאסית לצד תפריט מסורתי. המסעדה מתמחה בתבשיל ברווז ייחודי, שמוגש לפי כללי טקס קפדניים".

ורמונט, ארה"ב

אושרת יואב, מנכ"לית מלון דניאל הרצליה מרשת טמרס

"ורמונט היא מהמקומות הרומנטיים ביותר שהייתי בהם. בפאתי העיירה מנצ'סטר וילג' מסתתר אגם קסום, וכל תושבי האזור והאורחים מהמלונות הסמוכים מגיעים פעם בשבוע לשוק האיכרים האיכותי שמתקיים לצדו. יושבים סביב האגם בפיקניק משפחתי או רומנטי עד לשעות הערב, וצופים בשמש השוקעת - מראה מרהיב.

"אני ממליצה להתארח במלון Equinox Resort & Spa במנצ'סטר וילג'. זהו אחד המלונות הוותיקים בארה"ב, הוא הוקם ב-1769 ומאחוריו היסטוריה שלמה - התארחו בו נשיאים רבים, אישים מפורסמים ועשירי עולם. הביקור שם הוא כמו לחזור אחורה בזמן לתקופת לינקולן בעיירה פסטורלית וציורית, או להיות חלק מהסרט 'חלף עם הרוח'. הספא ומגרשי הגולף העצומים במלון גורמים לך לרצות להישאר לגור שם.

"החוויה כולה משתבחת בזכות המסעדות המצוינות שבעיירה, הטובה מכולן היא מסעדת Chop House שמעוצבת עם ריהוט עץ מסיבי כמו בבית ציידים עתיק, עם אח מקורית משנת 1832 ועם מנות בשר גורמה עשירות".

אושרת יואב, ארה
 אושרת יואב, ארה

קוסמוי, תאילנד

מורן פלג, מנכ"לית מלון האפנדי עכו

"החופשה האידיאלית מבחינתי היא בתאילנד עם בעלי. זה חופש, שחרור, ללא טלפונים ובלי עבודה. בפעם האחרונה לנו בקוסמוי במלון בשם Akaryn Samui. המלון חבר ב-SLH, רשת יוקרה של מלונות איכות קטנים, והוא נמצא על לגונה מדהימה בסוריטאני. יש בו חדרים גדולים עם נוף עוצר נשימה לים, ויש גם כאלה עם בריכה פרטית. להשלמת החוויה ביקרנו מספר פעמים בספא המפנק במקום.

"כשזה מגיע לאוכל, אני אוהבת לטעום את האוכל המקומי והפשוט. תאילנד היא גן עדן לאוהבי פירות ים ודגים, הם זמינים בכל פינה ומגיעים בצורות ובטעמים מיוחדים.

"בביקור האחרון נסענו לאי Koh Tao, שהוא הרבה פחות מתויר מהאיים המוכרים,*ולכן מאפשר שלווה אמיתית. התחושה שם היא שמדובר באי בודד, האנשים מסבירי פנים ואוכל הרחוב מעולה. במיוחד אני אוהבת את המסעדות הקטנות שיושבים בהן על הרצפה, ואוכלים ממגוון הנודלס ופירות הים. מלבד מנוחה אפשר לטייל ברחבי האי ולצלול בין שוניות האלמוגים הרבות המקיפות אותו".

בורדו, צרפת

סילבי כהן-גבאי, מנכ"לית מלון כרמים

"בחורף האחרון ביקרתי במלון les sourses de cadalie שנמצא כ-50 ק"מ מבורדו שבצרפת. בעליו הם בני זוג שפרשו מעסקי הסקי והחליטו לפתוח יקב ומלון. בכל מקום ניתן לראות את החיבור של המלון לסיפור הראשי, שהוא היין. הספא מאוד אותנטי, ניתן לבצע טיפולי וינותרפיה לגוף (טיפולים המבוססים על היין ומרכיביו), לצד טיפולי קוסמטיקה מקצועית על בסיס ענבים. יתרון הטיפול בענבים הוא שהם מכילים אנטיאוקסידנטים (נוגדי חמצון) השומרים על רעננות ובריאות העור (בדיוק כמו שכוס יין אדום מומלצת לחיזוק הלב).

"כשרצינו לצאת קצת החוצה ולראות את הסביבה לקחנו מהמלון אופניים, ורכבנו בין הכרמים והאחוזות המרשימות. עשינו גם סיור מודרך ביקב, שבו הפרזנטציה ותהליך ההכנה הידני של היין היו מרשימים ביותר. אני ממליצה לאכול במסעדת המלון, שהיא מסעדת שף מצוינת בעלת כוכב מישלן, המתמחה בבישול ביין. אם רוצים לאכול מחוץ למלון, יש בכל האחוזות והיקבים באזור מסעדות טובות - רק חשוב להזמין מקום מראש".

סילבי כהן גבאי, צרפת / צילום: אביעד כהן thinkstock
 סילבי כהן גבאי, צרפת / צילום: אביעד כהן thinkstock