הצלחה על המגרש, פחות היצע, יותר ביקוש = העלאת מחירי מנויים ב-140%

קבוצת ה-MLB לוס אנג'לס דודג'רס בוודאי לא שימחה את אוהדיה עם ההודעה על הקפצת מחירי המנויים לעונה הקרובה בשיעורים גבוהים במיוחד

העלאת מחירים חריגה בהיקפה נרשמה אצל קבוצת הבייסבול לוס אנג'לס דודג'רס: הפרנצ'ייז, שנמצא בבעלות חבורת משקיעים הכוללת את אגדת הכדורסל מג'יק ג'ונסון - הודיע כי יקפיץ לקראת עונת 2014 את עלות הכניסה השנתית למשחקיו בשיעור מקסימלי של 140%.

עונת MLB סדירה כוללת כ-82 משחקי בית לכל קבוצה. המנוי הזול ביותר לאצטדיון ה"הדודג'ר סטדיום" יעמוד על מחיר של 984 דולר (12 דולר למשחק), לעומת 410 דולר (5 דולר) על-פי התמחור הקודם. במקומות טובים יותר יימכרו מנויים ב-8,200 דולר (100 דולר למשחק) לעומת 6,150 (75 למשחק). הדודג'רס העלו את המחירים בכל אחת מ-20 קטגוריות המנויים השונות במגרש שלהם.

"הכל עניין של ביקוש, כמה מהר הכרטיסים שלנו 'עפים' מחוץ לדלת", אמר ל"לוס אנג'לס טיימס" דייויד סיגל, סגן נשיא בקבוצה. בשנת 2013 מכרו הדודג'רס 31 אלף מנויים, כמות שיא מבחינת הקבוצה, באצטדיון שמכיל 56 אלף מקומות.

בעונה שעברה הצליחו הדודג'רס להגיע עד לסדרת הגמר האיזורית, אך נכשלו בהעפלה לוורלד סירייס לאחר שהפסידו בסדרה 4-2 לסט. לואיס קרדינלס. הדודג'רס החזיקו ב-2013 בתקציב השכר השני בגובהו ב-MLB: סך של 216.3 מיליון דולר, לעומת 228.9 מיליון דולר של ניו יורק יאנקיז שהוליכה בתחום הזה.