אימפרבה תרכוש את אינקפסולה וסקייפנס הישראליות

מציגה את SecureSphere להגנה על שרתי ענן בפלטפורמת Amazon Web Services

חברת אימפרבה רוכשת את סקייפנס (Skyfence), חברת סטארט-אפ ישראלית שפיתחה טכנולוגיה העוסקת בזיהוי חדירה או פגיעה בנכסי מידע ארגוניים הנמצאים בענן (SaaS), כגון מערכות דוא"ל בענן, ניהול שירות לקוחות בענן ואף ניהול כספים בענן. כמו כן, הודיעה החברה כי יש לה הסכם עקרוני לרכוש את שאר מניות חברת הבת שלה אינקפסולה (Incapsula), אשר פיתחה פיתרון WAF - Web Application firewall בסביבת ענן, המגן על שרתי web מפני פריצות וחדירות.

בנוסף, אימפרבה מרחיבה את סדרת מוצרי ה-SecureSphere שלה ומשיקה פיתרון WAF שנועד לספק אבטחה לשרתי WEB לארגונים הבוחרים להקים את השרת שלהם בסביבת הענן של Amazon Web Services.

שלמה קרמר, מנכ"ל אימפרבה: "אסטרטגיות הרכישה במקרה של אינקפסולה וסקייפנס מאוד דומות. הקמנו את אינקפסולה לפני ארבע שנים, משום שזיהינו ששירותי ענן עומדים לשנות את תחום אבטחת המידע בסביבת האינטרנט. במקרה של סקייפנס, אנו מאמינים כי תוכנות SaaS לצרכים פנים ארגוניים ישנו את תחום אבטחת מרכזי הנתונים (Data Centers). אנו משקיעים בעולמות אלו בשלב מוקדם על-מנת להציב את אימפרבה בעמדה הטובה ביותר לסייע ללקוחות קיימים וחדשים".

גרטנר מעריכה, כי ההוצאה על שירותי ענן ציבוריים תגדל מ-155 מיליארד דולר ב-2014 ל-210 מיליארד דולר ב-2016. כמי שמאיצים את אימוץ שירותי הענן, ארגונים מתעדפים כיצד לשלב ולהעביר מערכות קיימות, כגון ERP ו-CRM לפלטפורמות ענן. שירותי ענן מארחים לעתים קרובות מידע עסקי קריטי ואפליקציות קריטיות, אך רוב פתרונות האבטחה הקיימים לא מכסים את מגוון פלטפורמות הענן היות ותוכננו להגן על אפליקציות המוטמעות באתרים הפיזיים של הארגון.

אימפרבה, באמצעות הטכנולוגיות של סקייפנס, אינקפסולה ובאמצעות המוצר החדש, מכסה למעשה פערי אבטחת מידע במגוון פלטפורמות ענן, בהתאם לצרכים המתפתחים והמשתנים של ארגונים.

אימפרבה צופה, כי הרכישות של Skyfence ושל Incapsula יושלמו ברבעון הראשון של שנת 2014.