פאלו אלטו במו"מ לרכישת סייברה תמורת 100-150 מ' ד'

סייברה הוקמה ביוני 2011 והיא מתמקדת בצד היותר "לוהט" של עולם אבטחת המידע שמוגדר כעת כסייבר, כלומר איומים שמערכות אבטחת המידע המסורתיות לא יודעות איך להתמודד איתן

לאחר כשנתיים וחצי של פעילות, קרובה חברת הסטארט-אפ סייברה (Cyvera) לסוף דרכה כחברה פרטית. חברת אבטחת המידע פאלו אלטו נטוורקס, שבין מייסדיה הישראלי ניר צוק, מנהלת מו"מ לרכישת סייברה על רקע כוונתה של פאלו אלטו להקים מרכז פיתוח בישראל. פאלו אלטו, שנסחרת בוול סטריט לפי שווי של כ-4.8 מיליארד דולר, עשויה לשלם תמורת חברת הסטארט-אפ סדר גודל של 100-150 מיליון דולר, כאשר סביר שרוב הסכום יהיה במניות.

את סייברה הקימו ביוני 2011 נתנאל דוידי, אורי אלתר - שמכהנים כמנכ"לים משותפים - ומשה בן אבו. החברה מתמקדת בצד היותר "לוהט" של עולם אבטחת המידע שמוגדר כעת כסייבר, כלומר איומים שמערכות אבטחת המידע המסורתיות לא יודעות איך להתמודד איתן, ובדרך כלל אף לא מזהות אותם.

רק לפני חצי שנה החברה השלימה סבב גיוס שני משמעותי יחסית, של 11 מיליון דולר, ובסך הכל גייסה כ-13 מיליון דולר. המשקיעים כוללים בעיקר את הקרנות בלומברג קפיטל ובטרי, וכן משקיעה אסטרטגית, ענקית מחשוב מסתורית. רשימת המשקיעים כוללת גם מספר משקיעים פרטיים, עם חלקם קיימת למייסדים היכרות עוד מהצבא, והבולטים ביניהם הם פרופסור אודי ויינשטיין וד"ר אופיר שלוי, שניים מתוך שלושת יזמי אנוביט שנמכרה לאפל.