מנגו השיקה חנות ראשונה של מותג בגדי הילדים מנגו קידס

מנגו ישראל: "היעד - 15-10 נקודות מכירה של המותג מנגו קידס תוך שנתיים"

רשת האופנה מנגו (MANGO) השיקה היום (ב') את מותג הילדים "מנגו קידס", כ"חנות בתוך חנות" בסניף מנגו בקניון איילון ברמת-גן.

השקת "מנגו קידס" בישראל היא חלק ממהלך התרחבות של החברה הבינלאומית, שקולקציית הילדים שלה הושקה לראשונה בספרד באוגוסט 2013. השקת קולקציית הילדים תתבצע השנה ב-150 חנויות מנגו ב-31 מדינות, בהן צרפת, טורקיה, רוסיה, גרמניה, איטליה ופורטוגל.

קולקציית הילדים פונה לבנים ולבנות בגילאי 3-13. הקולקציה רחבה וכוללת פריטים לבגדי יומיום ולאירועים וכן אביזרים משלימים, פיג'מות, הנעלה ובגדי-ים.

בתוך חודשיים תפתח הרשת שתי נקודות מכירה נוספות בישראל: בקניון הדר בירושלים ובקניון שרונים בהוד-השרון. בהמשך, התכנית היא לפתוח מחלקות ילדים במרבית חנויות מנגו החדשות. מנגו תשקיע בהשקת 3 החנויות בתת-הרשת כ-3 מיליון שקל.

לדברי מנכ"ל מנגו ישראל, ירון כרמון, התוכנית היא להגיע בתוך שנתיים ל-10-15 נקודות מכירה. "השקת קו הילדים, גם בעולם וגם בארץ, נועדה להשלים חוויית קנייה לנשים במנגו. זה נועד לענות על צורך של הלקוחות שלנו, שרוצות לרכוש עבור הילדים שלהם בגדים טרנדיים. אנחנו בטוחים שמעבר ללקוחות הקבועות שלנו, קולקציית הילדים תמשוך אלינו לקוחות חדשות", אומר כרמון.

טווח המחירים של הקולקציה רחב. מחיר חולצות וגופיות עומד על 29.9-49.9 שקל, שמלות נמכרות ב-49.9-159.9 שקל, מכנסיים ארוכים וג'ינסים ב-99.9-149.9 שקל ועוד.

שוק בגדי הילדים נפתח לאחרונה לתחרות קשה יותר, כאשר קסטרו נכנסה לקטגוריית בגדי הילדים, ובמארס הקרוב צפויה להיכנס לישראל גם הרשת האמריקאית The children's Place שקבוצת פוקס מביאה לארץ.

- מה הערך המוסף שלכם?

כרמון: "אנחנו בטוחים שעוצמת המותג הנשי תשליך על מותג הילדים. שנית, אנחנו מעניקים חוויית קנייה בוטיקית, מדויקת, אינטימית, במחירים נגישים ואטרקטיביים. אני לא יכול ולא מתכוון להציע את הבגדים במחיר הזול ביותר, אבל אני בטוח שבקטגוריית השיק והאיכות, אני אוביל ברמת המחירים האטרקטיבית".

- לאיזה פדיון אתם מצפים?

"הניסיון הבינלאומי מעיד על גידול של 20%-25% בפדיון החנויות הכוללות מחלקות ילדים".

רשת מנגו מונה 29 סניפים בישראל, לאחר שבינואר האחרון היא סגרה את הסניף בקניון סביונים. "אנחנו משתדלים להחזיק חנויות גדולות. החנות בסביונים הייתה קטנה, והיה לנו קשה לתת שם חוויית קנייה", אומר כרמון.

ב-9 החודשים הראשונים של שנת 2013, הסתכמו ההכנסות של מנגו ישראל ב-101.5 מיליון שקל, שהניבו רווח תפעולי של 2.2 מיליון שקל בלבד, אך למרות זאת מדובר בשיפור, שכן בתקופה המקבילה ב-2012 הסבה הפעילות הפסד תפעולי של 10.7 מיליון שקל.