איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי, פורש מתפקידו

בנבנישתי פורש לאחר שחש שמיצה את תפקידו, וככל הידוע עזיבתו אינה קשורה במעבר לתפקיד אחר ■ מועמדים להחליפו: רן גוראון, אסף אביב ודודו מזרחי

בתום 7 שנים של פעילות אינטנסיבית הודיע היום (ג') איציק בנבנישתי מנכ"ל בזק בינלאומי, על כוונתו לפרוש מהחברה. בנבנישתי פורש מהתפקיד לאחר שחש שמיצה את תפקידו, וככל הידוע עזיבתו אינה קשורה במעבר לתפקיד אחר. גורמים בכירים בקבוצת בזק מציינים כי למרות עזיבתו, בנבנישתי נשאר כמועמד לקבלת תפקידים בכירים בקבוצה בעתיד.

בנבנישתי משלים קדנציה מוערכת מאד, שבה רשמה החברה הישגים משמעותיים רבים והפכה להיות אחת מחברות התקשורת הדומיננטיות בישראל בעולם האינטרנט וה-IT. בתקופתו של בנבנישתי הפכה בזק בינלאומי לחברת ענק במונחים ישראליים והעמיקה את אחיזתה בכל תחומי פעילותה.

גולת הכותרת של בנבנישתי הייתה הקמת כבל תת-ימי שמחבר את ישראל לאירופה, כבל שמעניק לחברה עומק אסטרטגי, ולו יש תרומה רבה לחיזוק קבוצת בזק.

בנבנישתי אמר היום כי הוא עוזב את בזק בינלאומי בתחושה גדולה של סיפוק רב ובציפייה לתחילתה של דרך מקצועית חדשה ואתגרים חדשים. לדבריו, "במשך השנים התווינו אסטרטגיה מובילה, בנינו מובילות טכנולוגית ומובילות שירותית. מעל הכול, הצלחנו לבנות חברה ערכית המכבדת את עובדיה ואת לקוחותיה; חברה שפעילותה היא מקור לגאווה. אני גאה בעשייה שלי בחברה ובעיקר בעובדי החברה, שהם הנכס האמיתי שלה".

שאול אלוביץ', יו"ר קבוצת בזק, הביע צער על החלטתו של בנבנישתי לפרוש. אלוביץ' הודה לו על תרומתו הגדולה לחברה והוסיף "מנהיגותו של איציק בנבנישתי ויכולתו, חרף תנאי השוק התחרותיים, להעמיק את מובילותה של בזק בינלאומי בכל גזרות פעילותה - סללו את הדרך למצוינות המאפיינת את החברה ועובדיה היום וראויים לכל הערכה. בנבנישתי משאיר אחריו חברה עם חזון ודרך, אשר ללא ספק ימשיכו לשמש כמרכיב מרכזי בהצלחתה גם בשנים הבאות".

אחד המועמדים לתפקיד הוא רן גוראון, סמנכ"ל השיווק והמשנה למנכ"ל בזק. מועמדים נוספים הם אסף אביב, סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי; ודודו מזרחי, סמנכ"ל הכספים בבזק והמשנה למנכ"ל.