למרות ההתנגדות: אהובי אישר לעצמו שכר של 100 א' ש' ברבד

ההסכמים של המנכ"ל שרון זכות והיו"ר יגאל אהובי אושרו טרם כניסת תיקון 20 לתוקף, ויידרשו לעמוד במדיניות בעת חידושם, בסוף 2014

חברת הנדל"ן המניב רבד, שבשליטת יגאל אהובי, מצטרפת למועדון ההולך וגדל של חברות ציבוריות שבהן מאשר הדירקטוריון את מדיניות התגמול, חרף התנגדות בעלי מניות המיעוט באסיפה הכללית.

זאת, בהתאם לתיקון 20 (חוק שכר הבכירים), המאפשר לדירקטוריון לאשר את המדיניות "ובלבד שוועדת התגמול, ולאחריה הדירקטוריון, החליטו - על יסוד נימוקים מפורטים ולאחר שדנו מחדש במדיניות - כי אישור המדיניות, על אף התנגדות האסיפה הכללית, הוא לטובת החברה".

המדיניות קובעת שכר בסיס של 100 אלף שקל בחודש ליו"ר אהובי; 110 אלף שקל למנכ"ל שרון זכות; ו-40 אלף שקל לנושאי משרה אחרים, לצד תנאים נלווים.

כן קובעת התוכנית מענק תלוי תוצאות, שיכול להגיע עד שש משכורות חודשיות, והקצאת אופציות של עד 50% מגובה שכר הבסיס השנתי.

ההסכמים של זכות ואהובי אושרו טרם כניסת תיקון 20 לתוקף, ויידרשו לעמוד במדיניות בעת חידושם, בסוף 2014.

"המדיניות סבירה והוגנת"

דירקטוריון רבד סבור כי המדיניות "סבירה, הוגנת ותואמת את טובת החברה". לעומתם, בעלי המניות, בהובלת איילון המחזיק כ-10% מההון, טענו בין היתר כי עלות העסקת נושאי המשרה בחברה גבוהה מדי לראייתם, וכי נעדרים ממנה מדדים ספציפיים שלפיהם יחושבו המענקים. מניית רבד איבדה בשלוש השנים האחרונות 60% מערכה, ומשקפת לחברה שווי של כ-90 מיליון שקל.