לנדאו: "ב-2014 נשבור את השיא של 2013 בכניסת תיירים"

שר התיירות אמר את הדברים בטקס הפתיחה של תערוכת התיירות IMTM

"בשנת 2014 נשבור את השיא של שנת 2013" - כך אמר שר התיירות, עוזי לנדאו, בטקס הפתיחה של תערוכת התיירות השנתית, IMTM. עוד אמר השר כי 2013 אמנם היתה שנת השיא של התיירות, "והגענו לשיא כל הזמנים בכניסת תיירים לישראל, אך השנה שיפרנו את מוצרי התיירות, ואני מאמין כי השנה נעקוף את השיא של אשתקד. התיירות היא מנוע פיתוח לכלכלה בישראל ובכל העולם".

עוד לדברי לנדאו, "ישראל מציעה כל מה שניתן לחשוב עליו: תרבות, היסטוריה, אתרים קדושים, חדשנות וצעירות בתל-אביב, צפון ירוק - והכול במרחק רדיוס שעה וחצי מתל-אביב".

לתערוכה שנפתחה אתמול (ג') ומתקיימת גם היום (ד') בגני התערוכה בתל-אביב זו הפעם ה-20 הגיעו משלחות מכ-50 מדינות, בהן ברזיל, הרפובליקה הדומיניקנית, סלובקיה, ארמניה, קזחסטן, צרפת, פורטוגל, פולין, יוון, קפריסין ואיטליה.

גם מנכ"ל התאחדות המלונות הנכנס, אלי גונן, דיבר בתערוכה ואמר: "אני קורא לכם, השגרירים שמסתובבים בארץ בחופשיות וחשים ביטחון, אנא עודדו את אזרחי מדינותיכם לבוא ולבקר אותנו. לתיירות אין גבולות. כולנו חולקים את אותם מטרות וערכים: הגברת תיירות פנים ומשרות רלבנטיות בתחום וכמובן לתרום ולחזק את כלכלות מדינותינו. ניתן לתיירים את השירות והמוצרים הכי טובים בסטנדרטים הכי טובים שיש. נדאג שהם יחזרו הביתה עם חוויה בלתי נשכחת מארץ הקודש".

מנכ"ל אל-על היוצא, אליעזר שקדי, אמר כי "אל-על הינה 'סופר-ברנד' יחד עם קוקה-קולה וטבע. אנו נושאים מורשת. השקנו את UP (מותג הלואו קוסט החדש של אל-על, ס.פ) אשר מציע טיסות החל מ-30 במארס ל-5 יעדים באירופה. אנו מאמינים שזו הדרך להתחרות, וזו הזדמנות מעולה בעבור הלקוחות שלנו".

שקדי ניצל הבמה גם כדי להיפרד ומהתעשייה ואמר כי "אם נעשו טעויות, הן שלי".