עו"ד אלי זהר: "אנחנו משרד גדול עם נשמה של בוטיק"

גולדפרב-זליגמן הוביל את דירוג הנישות של "גלובס דנס 100" לשנת 2014

"משרד גדול זה לא אינדיקטור לשום דבר. האינדיקטור היחיד להצלחה הוא איזו נשמה יש למשרד, ואנחנו משרד גדול עם נשמה של בוטיק" - כך אמר היום (ד') עו"ד אלי זהר, ראש משרד עורכי הדין גולדפרב-זליגמן, בתגובה לפרסום אתמול שלפיו הפירמה מובילה את דירוג הנישות של "גלובס דנס 100" לשנת 2014.

לפי הדירוג הנישות, גולדפרב-זליגמן דורג בקבוצות האיכות הראשונות ב-25 תחומים משפטיים שונים. משרדי עורכי דין נוספים שדורגו כמובילים במספר רב של תחומים משפטיים הם: יגאל ארנון, פישר-בכר-חן-וול-אוריון, מיתר-ליקוורניק-גבע-לשם-טל, הרצוג-פוקס-נאמן וכן גורניצקי.

לדברי עו"ד זהר, "יש לנו 16 מחלקות, שכל אחת היא נכס בפני עצמה. לכן אנחנו לא מתפעמים מגודל המשרד, אבל מאוד אוהבים את העובדה שאנחנו מסוגלים לתת שירות איכותי כמעט בכל תחום. ישנם תחומים שיש לנו בהם אפילו מחלקות מקבילות, כמו צווארון לבן. כך, כאשר מתרחשים דברים מסובכים ורציניים, אנחנו מסוגלים לתת ללקוחות גם דעה שנייה ושלישית, באמצעות עורכי דין מאוד מוכשרים".

"כמו בוטיק קטן"

לדברי השותף-המנהל של גולדפרב-זליגמן, עו"ד יודי לוי, הנקודה המרכזית המעניינת בדירוג "גלובס דנס 100" היא שקיים מתאם בין גודל לבין איכות. "בעבר היו ניסיונות לומר שגדול הוא לא איכותי, והוכח כי ההיפך הוא הנכון. שיטת העבודה שלנו היא שבמקום סופרמרקט רגיל יש לנו סופרמרקט ענק עם הרבה מדפים, שכל אחד מהם מנוהל על-ידי ראש מחלקה מ'מיטב הנוער' מבחינה מקצועית.

"כל מנהל מתייחס למחלקה שלו כאילו היא בוטיק קטן עם נשמה, אבל הוא מקבל את התשתית וההדרכה של משרד גדול - בקרה מקצועית, פיתוח עסקי, ניהול כספים, פורום מקצועי וכו'. מכאן התשובה לשאלה איך באמצעות גודל אתה מגיע לאיכות".

לדברי לוי, הפירמה עברה בשנים האחרונות כמה מיזוגים, שהגדול בהם נערך לפני כ-3 שנים (אז התמזג משרד גולדפרב עם משרד זליגמן). "המיזוגים יצרו משרד עם 3 רגליים חזקות בתחומי הליבה של חברות - נדל"ן וליטיגציה. סביב תחומי הליבה הללו אנחנו מקפידים לבנות נישות, שגם תומכות וגם ניזונות מהם. יש לקוחות שבאים לטיפול מסוים ונשארים גם לשירותים נוספים".

האוזר הצטרף

לוי ציין כי לשורות המשרד חזר לאחרונה צבי האוזר, שותף לשעבר בפירמה ששימש במשך 8 שנים כמזכיר הממשלה. "אני בטוח שניהנה מהניסיון שצבר האוזר בשנותיו בממשלה, כמו גם מהידע הרב שיש לו".

כפי שפורסם ב"גלובס", בשבועות האחרונים פתחו משרדים גדולים מחלקות צווארון לבן, והם מתחרים בגולדפרב-זליגמן.

לדברי זהר - שמוביל שנים ארוכות את מחלקת הצווארון הלבן במשרד גולדפרב-זליגמן ומייצג ביחד עם עו"ד רועי בלכר ועורכי דין נוספים את ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, אישי ציבור ואנשי עסקים - הוא אינו מאוים מהתופעה. "האנשים הטובים שמקימים את המחלקות במשרדים הנוספים כבר פעילים בתחום זה שנים, אבל ההחלטה של המשרדים הללו לבנות את הדברים כמו שאנחנו בנינו אותם, היא הוכחה קטנה ונעימה להצלחתנו".