הטיפ היומי: ענקית אופנה עם אפשרות לזינוק של 20%

מחלקת המחקר של קרדיט סוויס ממליצה על מניית ראלף לורן ב"תשואת יתר" אך מפחיתים את מחיר היעד מ-197 דולר ל-185 דולר

חברת Ralph Lauren נסחרת בבורסת ניו יורק (סימול: RL) לפי שווי שוק של כ-14 מיליארד דולר. החברה, שנוסדה לפני כ-45 שנה, משווקת מוצרי אופנה, אביזרים לבית ובשמים שממוצבים כמותגי פרמיום.

חברת ראלף לורן הראתה עמידות מרשימה בשורת ההכנסות שלה, על רקע סביבת הביקושים המאתגרת. עובדה זו תומכת בעמדתנו, שהחברה ממוצבת היטב לתפוס נתחי שוק בשוק הפרמיום של האופנה הגלובלית, בעיקר באסיה ובאירופה. עם זאת, יש לזכור שהחברה ממשיכה להשקיע באופן משמעותי על מנת לתמוך בצמיחה העתידית שלה. לכן, להערכתנו החוזק ברווחיות יידחה לסוף שנת הכספים 2015 או לשנת הכספים 2016 (שנת הכספים בחברה מסתיימת בחודש מארס). כלומר, החברה ראויה להיסחר במכפיל שהוא רק מעט יותר גבוה בהשוואה למכפילי חברות דומות.

דוחות הרבעון הפיסקלי השלישי הצביעו על תוצאות טובות בסביבה מאתגרת. ההכנסות עלו ב-9% ביחס לרבעון המקביל, ל-2 מיליארד דולר. בנטרול השפעות שערי חליפין ופעילויות שהופסקו, הצמיחה הגיעה ל-11%. ההכנסות היו טובות לעומת החששות המוקדמים, שנבעו מהחולשה בביקושים בארה"ב.

ראלף לורן פרסמה תחזיות ראשוניות לשנת הכספים 2015, שמצביעות על צמיחה חד-ספרתית גבוהה בהכנסות, אשר תתקזז חלקית בשל ירידה ברווחיות התפעולית עקב הגידול בהשקעות. בין היתר, מדובר על השקעות בתחום ה-eCommerce (מסחר מקוון) ובהרחבת קו מוצרי היוקרה שלה. אנחנו רואים סיכון נמוך לדאונסייד לתחזיות 2015.

פעילות הרכישה העצמית של מניות החברה מעודדת. ראלף לורן רכשה 1.1 מיליון מניות ברבעון האחרון, והודיעה על תכנית חדשה לרכישה עצמית בהיקף של 500 מיליון דולר. עם 1.4 מיליארד דולר במזומן ועם תזרים המזומנים החופשי שהיא מייצרת, אנחנו רואים פוטנציאל רב להרחבת ההחזר למשקיעים.

אנו מפחיתים את מחיר היעד למניה מ-197 דולר ל-185 דולר - מחיר שמשקף פרמיה של כ-20% על מחיר השוק. ההמלצה נותרת ללא שינוי, "תשואת יתר".

*** מחלקת המחקר, קרדיט סוויס. הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם