המלצה חמה של צ'רדן קפיטל: קמטק עשויה לזנק בכ-33%

האנליסט ג'יי סריבצה, אישר את המלצת הקנייה שהעניק לקמטק והעלה את מחיר היעד ל-6 דולרים למניה, לעומת מחיר יעד קודם של 2.5 דולרים ■ "אנו מאמינים כי קמטק בדרך לפרוץ לסגמנט של מערכות הדפסת ה-3D"

האנליסט ג'יי סריבצה, מצ'רדן קפיטל מרקטס, אישרר היום (ג') את המלצת ה"קנייה" שהעניק בעבר למניית קמטק, והעלה את מחיר היעד ל-6 דולרים, לעומת המלצה קודמת של 2.5 דולרים. להערכתו של סריבצה, קמטק תהפוך לשחקנית מרכזית בשוק מדפסות התלת מימד ועדות לכך ניתן למצוא כבר בדוחות הרבעון הרביעי של 2013 שהיא פרסמה לאחרונה.

"בעוד הפעילות המרכזית של החברה נותרה יציבה, אנו מאמינים כי קמטק בדרך לפרוץ לסגמנט של מערכות הדפסת ה-3D". סרביצה סבור שכאשר הטכנולוגיה שמשווקת קמטק, השמת מסיכות הלחמה על מעגלים מודפסים, תגיע למסחור מלא, הדבר יביא לצמיחה מהותית בהכנסות החברה ב-2015.

הטכנולוגיה שעל בסיסה פותחה המדפסת הגיעה לקמטק מרכישה שביצעה במאי 2009. קמטק, שבניהולו של רועי פורת, רכשה אז את חברת פרינטאר מרחובות ב-2.5 מיליון דולר בלבד. פרינטאר פיתחה מדפסת של הזרקת פולימר לצורך השמת מסיכות הלחמה על מעגלים מודפסים (אותו צבע ירוק שמכסה את המעגלים, ומהווה למעשה מבודד). עד היום הטכנולוגיה המקובלת ל"צביעת" המעגל המודפס הייתה אנלוגית, ופרינטאר הציעה פתרון דיגיטלי אשר יודע ל"צבוע" מסיכת הלחמה גם במעגלים צפופים שיושבים זה על זה, ומכאן נובע עניין התלת-ממד.

ברבעון הרביעי של 2013 הכסנותיה של קמטק הסתכמו בכ-23.3 מיליון דולר. ההפסד התפעולי על בסיס GAAP הסתכם ב-304 אלף דולר. בשורה התחתונה הציגה החברה רווח נקי Non-GAAP של 778 אלף דולר. הרווח הנקי על בסיס GAAP הסתכם ב-660 אלף דולר.