אינסוליין: 5,500 משתמשים במוצר ו-1,000 הזמנות בתשלום

המנכ"ל: "אנו מרוצים מהקצב, כי נאמר לנו שלוקח הרבה זמן עד שרופא שמקבל דוגמית משתכנע לתת אותה למטופל להתנסות. אצלנו זה קרה מהר יחסית"

חברת אינסוליין המפתחת מכשיר לשיפור פעילות של אינסולין מוזרק אצל חולי סוכרת, מעדכנת לגבי קצב המכירות של מוצריה בגרמניה. החברה השיקה את מוצריה בגרמניה, השוק הראשון בו היא פועלת, באוקטובר האחרון.

החברה מדווחת כי 5,000 ערכות שהופצו על ידי השותפה שלה, חברת לייף סקאן, נמצאות אצל משתמשים לצד 500 ערכות שהופצו על ידי אינסוליין ישירות. מדובר בערכות שחלקן דוגמיות שניתנו למשתמשים ללא תשלום. "בכל זאת אנחנו מרוצים מהקצב, כי נאמר לנו שלוקח הרבה זמן עד שרופא שמקבל דוגמית כזו, משתכנע לתת אותה למטופל להתנסות. אצלנו זה קרה מהר יחסית", אומר רון נגר מנכ"ל החברה.

חלק מן המשתמשים בדוגמיות מעוניינים להמשיך לרכוש את המוצר ומתוכם, כ-50% יוכלו לקבל עליו החזר מחברת הביטוח. בשלב הזה, כ-1000 בקשות לערכות בתשלום התקבלו אצל החברה וסופקו.

"אנחנו עדיין מציבים כיעד גיוס של 40,000 מתשמשים עד מחצית 2014 וכ-70,000 עד סוף השנה", אומר נגר. כאמור, רק 50% מחברות הביטוח היום משפות את עלות המוצר כי המוצר עדיין אינו רשום בספר הרופאים הגרמני. "חל עיכוב קל בתוכניות שלנו בגלל עניין הביטוח, אך זה עניין טכני שאמור להיפתר בקרוב", אומר נגר. משתמש קבוע בערכה אמור להניב לחברה 200 אירו בשנה.

אינסוליין נמצאת כעת במו"מ להסכם הפצה גם בהולנד ובלגיה.