קרוב לחצי מיליון צופים במשחק הצ'מפיונס ליג מנצ'סטר סיטי-ברצלונה

אכזבה לזכיינית ערוץ 2 רשת: המשחק, אותו רכשה לשידור תמורת 300-400 אלף שקל, הביא רייטינג ממוצע מאכזב יחסית של 16.6% בלבד

ההחלטה של זכיינית ערוץ 2 רשת לרכוש לשידור את המשחק אמש (ג') במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות, בין מנצ'סטר סיטי לברצלונה (2-0), התבררה כלא ממש משתלמת - לפחות בכל הקשור לנתוני הרייטינג שהמשדר הצליח להשיג.

ההתמודדות הביאה רייטינג ממוצע של 16.6% בקרב משקי-הבית היהודיים (499 אלף צופים). כהשוואה, תוכנית הריאליטי "משחקי השף", שלא שודרה אתמול עקב משחק הכדורגל, הביאה בשלושת שידוריה האחרונים 26.5%, 32.1% ו-26.5% צפייה.

מאידך, ברשת יכולים להיות מרוצים מהרייטינג שהשיגה התוכנית "מצב האומה" - שיא עונתי של 26%, המהווים 704 אלף צופים (גם בגלל העובדה שעקב משחק הצ'מפיונס ליג שהחל ב-21:45 - החל שידור "מצב האומה" ב-21:00).

מי שעוד הרוויח משידור משחק הכדורגל הוא ערוץ 10: התוכנית "אקסטרים מייקאובר", שבדרך-כלל לא מגיעה אפילו ל-10% צפייה, רשמה אמש שיא עונתי של 15.4% רייטינג (379 אלף צופים). על-פי הערכות, נהנתה התוכנית מפליטי "משחקי השף", שלא התעניינו במשחק הכדורגל.

כפי שפורסם ב"גלובס", רשת רכשה את המשחק מערוץ הספורט, המחזיק בזכויות השידור של ליגת האלופות בישראל. על-פי הערכות בשוק, היא שילמה עבור המשחק בין 300 ל-400 אלף שקל.

ברשת עשויים לרכוש משחקים נוספים עד סוף העונה, בכפוף לאטרקטיביות של המפגשים בשלבים הבאים.