כך ביטל מלון לאונרדו הזמנת חדר של זוג ביום כלולותיו

בבוקר החתונה צלצלו מהמלון והודיעו כי למרות ההזמנה לא יתאפשר האירוח בשל תפוסה מלאה עקב כנס שנערך שם ■ במקום להתרגש מההכנות לחתונה, עסק הזוג בחיפוש חדר חלופי ■ רשת פתאל: "מתנצלים, אך הצענו חלופות"

כמה זמן מראש מתכננים זוגות את יום חתונתם? הרוב מתחילים שבועות ארוכים לפני המועד המיוחל ודואגים שכל הפרטים יהיו מסודרים, כך שביום חגם התהליך יתקתק בלי הפתעות מיותרות. אילו הפתעות? כמו למשל ביטול חדר המלון שהזמינו ליום הכלולות כמה שעות לפני שיצאו לסידוריהם ביום הזה.

גם בני הזוג ל', שנישאו בשעה טובה בסוף ינואר האחרון, התארגנו מראש. הם הזמינו שני לילות בחדר אקזקיוטיב (המיועד גם לחתן-כלה) במלון לאונרדו של רשת פתאל ברחובות.

"הדגשנו בהזמנה כי החדר מיועד לחתן וכלה שרוצים להתארגן במלון לקראת החתונה באולם סמוך ברחובות", כתב הבעל הטרי ל"גלובס". "החדר הוזמן בלאונרדו רחובות אך ורק בשל המיקום, בהיותו קרוב לאולם השמחות".

גם את אנשי המקצוע המצוותים לזוג באותו היום תיאמו השניים לשם: מאפרת, קוסמטיקאית, צלם וכדומה, במטרה להתארגן בבית-המלון ולצאת בערב היישר לאירוע.

לדברי הבעל, "את ההזמנה מול המלון וידאנו 3 פעמים: בפעם הראשונה - שבועיים לאחר ביצוע ההזמנה; בפעם השנייה - 3 ימים לפני ההגעה; ובפעם השלישית - יום לפני האירוח. התקשרנו למלון ואישרנו את ההזמנה מול נציג קבלה, שהבטיח כי נקבל את החדר ביום שלישי בשעה 12 בצהריים, והוסיף כי מובטח לנו אירוח מפנק ומהנה".

"יש כנס, התפוסה מלאה"

ההפתעה נחתה על בני הזוג ביום בו אמורים היו להגיע לבית-המלון בשעה 10 בבוקר - אז צלצלה נציגה של בית-המלון והודיעה כי למרות ההזמנה, לא יתאפשר האירוח בבית-המלון בשל תפוסה מלאה בעקבות כנס שנערך במקום. כחלופה הוצע לזוג חדר בבית-מלון בתל-אביב - מה שכמובן לא היה רלוונטי לאור העובדה שמלכתחילה הוזמן המלון האמור בגלל מיקומו.

כל ניסיונות בני הזוג להחיות את ההזמנה עלו בתוהו, ומענה לתשובות באשר לביטול המפתיע - שהרי בית-המלון היה מודע לכנס מראש ובכל זאת אישר את ההזמנה גם יום קודם לכן - לא התקבלו.

בסיכומו של דבר נמצא חדר במלון אחר ברחובות, מה שהוביל לטענת הזוג לטרטור, לעצבים מיותרים, לעלויות גבוהות יותר ולתיאום מחודש מול כל בעלי המקצוע. את היחס שקיבלו מנציגי פתאל הם מגדירים כ"זלזול בוטה".

רשת פתאל: "מתנצלים, אך הצענו חלופות"

תגובת רשת פתאל: "אנו מתנצלים על עוגמת-הנפש שנגרמה מטעות אנוש של פקידת המלון, ומשכך הוצעו לבני הזוג כל פתרון חלופי שיקל עליהם, כולל מימון מוניות לרחובות ושהות על חשבון הרשת במלון בתל-אביב, אך לצערנו הם בחרו שלא לנצל זאת".