טיטניום זכתה במיליון דולר בתחרות של קרן JVP

טיטניום מספקת פתרונות אבטחה להגנה על מערכות קריטיות שרלוונטיות לתעשיה, שאמורים למנוע הרצה של תוכנה שאינה מורשית על גבי המחשבים שפועלים בליבת המערכות התעשייתיות

אחת מתחרויות הסטארט-אפים השאפתניות בישראל הסתיימה השבוע בארוע בסאן פרנסיסקו. חברת טיטניום (Titanium) זכתה בתחרות הסייבר שארגנה קרן הון סיכון JVP, ותצטרף בעקבות כך לחממת הסייבר של JVP בבאר שבע עם השקעה של מיליון דולר. גמר התחרות, שכלל ארבע חברות, התקיים בכנס האבטחה השנתי של חברת האבטחה RSA, שהיה השבוע בסאן פרנסיסקו.

טיטניום מספקת פתרונות אבטחה להגנה על מערכות קריטיות שרלוונטיות לתעשיה, שאמורים למנוע הרצה של תוכנה שאינה מורשית על גבי המחשבים שפועלים בליבת המערכות התעשייתיות.

מייסדי החברה הם פרופ' יובל אלוביץ, ראש מעבדות הסייבר באוניברסיטת בן גוריון, דודו מימרן, המנהל הטכנולוגי של מעבדות דויטשה טלקום בישראל ומוטי גורי, חוקר בכיר במעבדות הסייבר באוניברסיטת בן גוריון.

"לטיטניום יש פוטנציאל משמעותי לחולל מהפיכה בהגנה על מערכות קריטית מפני איומי הסייבר", משוכנע יואב צרויה, שהוביל את התחרות לצד נמרוד קוזלובסקי, שניהם שותפים בחממת הסייבר של JVP. בין השופטים בתחרות היו גם נציגים מהחברות: Lockheed Martin, GE, EMC, סיסקו, מיקרוסופט וכן המדען הראשי.