האירוע הכי עממי של אופ"א: כרטיסים לגמר הליגה האירופית החל מ-45 אירו

התאחדות הכדורגל האירופית פתחה את מכירת הכרטיסים למשחק ב-14 במאי ב"יובנטוס סטדיום"; חבילות ה-VIP הכי יוקרתיות יימכרו עבור 1,190 אירו לאדם

אופ"א הודיעה על פתיחת מכירת הכרטיסים לגמר הליגה האירופית, מפעל הקבוצות המשני שלה. המשחק יתקיים העונה ב-14 במאי באצטדיונה החדש של אלופת איטליה, ה"יובנטוס סטדיום" בטורינו, שמכיל למעלה מ-41 אלף מקומות ונבנה בעלות של 120 מיליון אירו.

מחירי הכרטיסים למקומות ה"רגילים" היקרים ביותר במגרש יעלו 150 אירו. כהשוואה, המחיר היקר ביותר לגמר שנערך בשנה שעברה באמסטרדם ארנה בהולנד (והסתיים עם זכייה של צ'לסי בתואר), עמד על 135 אירו. עבור כרטיסים למקומות הפחות טובים לגמר העונה ב"יובנטוס סטדיום", יידרשו הרוכשים לשלם 100, 70 ו-45 אירו (בדומה למחירים אשתקד באמסטרדם).

כמו כן, תמכור אופ"א חבילות אירוח VIP למשחק בטורינו בארבע קטגוריות שונות: "סופר פלטינום" (1,190 אירו לאדם), "פלטינום" (990 אירו), "סופר גולד" (890) ו"גולד" (690). בין השירותים שייכללו בחבילות המיוחדות: בופה עשיר ושירותי מלצרות של מזון משובח לאורך כל המשחק, הגשת אלכוהול ומשקאות קלים, חניה במגרש, ומקומות אקסקלוסיביים באצטדיון (בתאי צפייה).

זהות רוכשי הכרטיסים הרגילים (לא VIP) תיקבע באמצעות הגרלה. את טופס ההרשמה להגרלה ניתן למלא באתר אופ"א. ניתן לשלם אך רק באמצעות כרטיסי אשראי של ויזה או מאסטרקארד. מחירי הכרטיסים אינם כוללים את עלות המשלוח שלהם בדואר - 20 אירו לרוכשים מחוץ לאיטליה, ו-10 אירו לרוכשים איטלקים.