רחוקה בפסגה: יותר ממיליון צופים ב"מאסטר שף" של קשת

הגיעה במוצ"ש ל-1.225 מיליון צופים, וגם ביום רביעי חצתה את רף מיליון הצופים

‎‎‏1.18 מיליון צופים במשקי-הבית היהודיים צפו בפרק ההדחה בתוכנית "מאסטר שף" במוצאי שבת. התוכנית של זכיינית ערוץ 2 קשת היא היחידה שמצליחה לחצות את רף מחצית נתח הצפייה בעת שידורה - 52.1% צפייה ו-38.5% צפייה מכלל משקי-הבית היהודיים. יחד עם שקלול הצופים הלא יהודיים, מגיעה הצפייה במשדר ביום שבת ל-1.225 מיליון צופים, וביום רביעי היא חוצה את רף מיליון הצופים.

‏תוכניות קשת מובילות בכל פרמטר כיום, אך מעניין להתמקד בהבדלים בין נתחי הצפייה בין שתי זכייניות ערוץ 2. פרט לחדשות ערוץ 2, עם ממוצע נתח צפייה שבועי של 42.8%, 4 התוכניות המובילות של השבוע בנתח הצפייה הן של קשת. "ארץ נהדרת", עם נתון צפייה במשקי-בית נמוך יחסית לעצמה של 26.2%, מגרדת את הישגיה הגדולים ביותר של "מאסטר שף" בנתח הצפייה בליל שבת - 48.2%.

‏נתח הצפייה הגבוה ביותר של רשת הוא בתוכנית "משחקי השף" ביום ראשון האחרון - 37.3%. הסיבה לכך, ולעובדה שגם במשקי-בית נתוניה של רשת נמוכים יותר מרף 30% שאליו כבר הגיעה הזכיינית עם תוכנית הריאליטי המקורית שלה, היא האסטרטגיה של ערוץ 10 להציב את כל הארטילריה מולה. ‏

בשלושת ימיה של רשת מציב ערוץ 10 בזה אחר זה את 3 תוכניות הדגל שלו. ביום ראשון הוא פוגע ברייטינג של "משחקי השף" עם "בייבי בום" שמסתיימת היום (א'), שמגיע ל-18.7% במשקי-בית יהודיים; ביום שני אלה "היפה והחנון" שמביסים את "המערכת" של מיקי חיימוביץ' עם 16.8% צפייה; וההשקה של "זוג מנצח ‏VIP‏" ביום שלישי משבשת שוב את "משחקי השף" עם 17.2% צפייה.

‏בזירת יום שישי - "אולפן שישי" של חדשות 2 ממשיכה להוביל עם 17%, הראיון של אילה חסון עם אלון חסן ב"יומן" בערוץ 1 מביא את התוכנית ל-7.1%; ו"שישי" של חדשות 10 מאחור עם 4.6%. ‏‎‎‏

רייטינג
 רייטינג