הטיפ היומי: צמיחה גבוהה לחברה בשוק שכמעט לא גדל

מחלקת המחקר של וויליאם בלייר מותרים המלצתם ל-Express Scripts ב"תשואת יתר"

חברת Express Scripts היא אחת מ-3 הספקיות הגדולות של שירותי ניהול בתחום הבריאות, עבור לקוחות עסקיים, ממשלתיים ופרטיים בצפון אמריקה.

אקספרס סקריפטס נסחרת בנאסד"ק ושווי השוק שלה הוא כ-58 מיליארד דולר. מוצרי החברה כוללים פתרונות לניהול רשת קמעונאית למכירת תרופות, ניהול הזמנות ומוצרים נוספים, שמטרתם לייצר אופטימיזציה של בסיס הלקוחות וההוצאות.

בשבוע שעבר אירחה החברה יום משקיעים בניו יורק, לראשונה זה מספר שנים. למשקיעים הייתה הזדמנות לפגוש חמישה חברי הנהלה בכירים, כולל המנכ"ל, ג'ורג' פז. בסך הכול, אנחנו סבורים שהדברים שנאמרו ביום המשקיעים דומים למה שכבר דווח בעבר, ובין היתר: ההנהלה מצפה לצמיחה של 10%-20% ברווח הנקי למניה בשנים הקרובות. להערכתנו, זה מספר מרשים, לאור גודלו של בסיס הרווחים, ואנחנו מאמינים שלמשקיעים יהיה קשה למצוא חברות גדולות אחרות בתחום עם צמיחה חזויה גבוהה כמו זאת.

בנוסף, החברה הציגה לראשונה את התחזיות שלה לשנת 2014, והיא הייתה דומה לקונצנזוס האנליסטים - צמיחה של כ-15% ברווח הנקי למניה. הצמיחה הנמוכה יותר בהכנסות תקוזז על-ידי רווחיות גבוהה יותר. נציין, שהופתענו מתגובת המניה ביום המשקיעים, ירידה של כ-4%.

אנחנו מעודדים מהמסר שיצא מיום המשקיעים. החברה נמצאת בדרך להשגת צמיחה של כ-15% ברווח הנקי למניה השנה, למרות שהתעשייה כמעט לא גדלה. להערכתנו, לאקספרס סקריפטס יהיה קל יותר, ולא קשה יותר, להשיג שיעורי צמיחה דומים בשנת 2015 ואחריה; וזאת על רקע השלמת איחוד המערכות שלה עם מערכות חברת Medco שנרכשה על ידה.

אנחנו מעודדים גם מהמחויבות של הנהלת החברה לרמה גבוהה יותר של שקיפות כלפי המשקיעים, ואנחנו מעריכים שעובדה זאת תחזק את הסנטימנט החיובי כלפי המניה לאורך זמן. לאור מה שנראה לנו כיסודות חזקים ושווי סביר - מכפיל רווח של 15 לשנת 2014, לעומת מכפיל ממוצע של 15.1 בשנים האחרונות - אנו משאירים את המלצתנו על "תשואת יתר".

מחלקת המחקר, וויליאם בלייר, שותפו האסטרטגי של פועלים שוקי הון

הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם