לקוחות כלל ביטוח: "אין מענה לפניות טלפוניות בחברה"

כלל ביטוח מפעילה מוקד חיצוני שמעביר את ההודעות לנציגי השירות - והלקוחות ממתינים שבועות לתשובה ■ החברה: "המוקד עונה כיום למרבית הפונים"

"בשבועיים האחרונים אני מנסה להשיג ללא הצלחה את מוקדני כלל ביטוח שגובים ממני דמי ניהול המתקרבים ל-10,000 שקל בשנה. לאחר המתנה של מספר דקות עונה נציגת מוקד הודעות, שלוקחת פרטים ומבטיחה שנציג יחזור אליי בטווח זמן של לא פחות מ-5 ימי עסקים. במקרה שלי, אחרי שבוע שהמתנתי ובמהלכו לא חזרו אליי, טלפנתי שוב. גם הפעם הגעתי למוקד השארת הודעות, שוב הבטיחו לי שיחזור נציג - ושוב זה לא קרה. בפעם השלישית שצלצלתי, ענתה לי נציגת כלל שהבטיחה שתחזור אליי בנוגע לפנייה שלי תוך 5 ימי עסקים, מה שכצפוי גם לא קרה" - כך כתב י' בפנייתו ל"גלובס".

לדבריו, "הגיע הזמן שציבור שנלחם על קוטג' במחיר של 5 שקלים, יתעורר ויידע מה התמורה שהוא מקבל לסכומי-העתק שנגבים ממנו עבור כספי הפנסיה. התחושה היא שלא 'שמים' על הציבור, כי הכסף שלנו נכנס לשם בין כה וכה. אנחנו כלי משחק בידיהם".

את הסוף אתם יכולים ודאי לנחש - בעקבות פנייתו ל"גלובס" זכה י', לקוח כלל ביטוח המאוכזב, למבול של טלפונים וגל של נחמדות ויעילות ממוקדני החברה, שחזרו לפנייתו שנותרה מסוף ינואר ועד כה תלויה ועומדת.

בעקבות פנייתו של י' ועשרות תלונות בעמוד הפייסבוק של כלל ביטוח, ובהן חוזרת כחוט השני הטענה כי לקוחות כלל מתקשים לקבל שירות טלפוני, ניסה "גלובס" ליצור קשר עם שירות הלקוחות של חברת הביטוח.

הניסיון הראשון בוצע לפני שבועיים. צלצלנו למוקד הטלפוני של כלל והגענו למוקד השארת הודעות. "הסיכוי שלך להגיע לנציג של כלל הוא קלוש", אמרה נציגת מוקד ההודעות לשאלתנו אם זה הנוהל הקבוע. "למעשה אין לך ברירה אלא להשאיר אצלי הודעה ולחכות שיחזרו אלייך". ההודעה שלנו נותרה מיותמת וללא טלפון חוזר מנציג.

כלל ביטוח: "המוקד עונה כיום למרבית הפונים"

מחברת כלל ביטוח נמסר כי "מאז פנייתכם ועד למועד פרסום הכתבה בוצעו מספר מהלכים משמעותיים לשיפור הזמינות והמענה במוקד שירות הלקוחות של החברה. המוקד עונה כיום למרבית הפונים, והשיחות אשר מופנות למוקד השארת הודעה נענות תוך 24 שעות בלבד".