מגדל ביטוח בוחנת את ההתקשרות עם יהושע TBWA

משרד הפרסום יהושע TBWA מטפל בתקציב חברת הביטוח מאז שנת 2003

חברת הביטוח מגדל בוחנת את ההתקשרות שלה עם משרד הפרסום יהושע TBWA - כך נודע ל"גלובס".

בשלב זה לא התקבלה החלטה סופית להפסיק את ההתקשרות עם המשרד או לצאת למכרז, ולא מן הנמנע כי בסופו של תהליך תתקבל החלטה לנסות להיטיב את התנאים המסחריים ולהישאר עם יהושע.

יהושע TBWA מטפל בתקציב הפרסום של מגדל מאז 2003, אז זכה בו במסגרת מכרז שבו לקחו חלק גם משרדי הפרסום אליקים-הרמן, שטיפל עד אז בתקציב, וגלר-נסיס.

באותה תקופה עבר שוק הביטוח והפנסיה שינוי, ולא מעט חברות שלא פרסמו עד אז בווליום גבוה הצטיידו במשרדי פרסום שאמורים היו לסייע להם במיתוג, אסטרטגיה ופרסום. יהושע הוביל את החברה למספר מהלכי פרסום - המשמעותי שבהם תחת הסיסמה "טוב שיש מגדל מאחוריך".

בחודשים האחרונים חלו מספר שינויים במגדל: שלמה אליהו רכש את מניות החברה ומינה את ענת לוין למנכ"לית.

מגדל אינה החברה היחידה שבוחנת שינוי במערך הפרסום שלה: כפי שנחשף ב"גלובס", גם בקבוצת הפניקס התרחש משבר לא פשוט, לאחר שהפניקס החליטה לרכוש את הקמפיין האחרון והמושקע שלה באמצעות יוניברסל מקאן, ולא באמצעות מדיה קום מקבוצת אדלר-חומסקי שעושה את הקריאייטיב להראל. מקורבים טוענים כי באדלר-חומסקי זעמו על ההחלטה של הפניקס שהביאה למשבר חמור עם המשרד, ואם תימשך מגמה זו, קשה לראות איך הצדדים ימשיכו לעבוד יחד.

חברת ביטוח נוספת שביצעה שינוי בחודשים האחרונים הייתה הראל, שהחליפה את JWT ישראל בפובליסיס. בתחום המדיה ריכזה כל קבוצת ביטוח ישיר את המדיה שלה ביוניון ונפרדה מיוניברסל מקאן.

בקבוצת מגדל בחרו שלא להגיב לידיעה. תגובת יהושע TBWA לא העד לפרסום הידיעה.