כך נקם עובד רשות השידור לשעבר בשוטר שנתן לו דוח

עובד רשות השידור החליט להשיב מלחמה לשוטר שנתן לו דוח תנועה: עפ"י כתב האישום נגדו, הוא הפעיל קשרים במקום עבודתו וביקש מחבר לעדכן לשוטר חוב אגרת טלוויזיה בסך של 2,800 שלא כדין, ואף התקשר ואיים על אשתו

תושב עוספיה בן 44, עובד לשעבר ברשות השידור, מצא - כך על-פי כתב האישום שהוגש נגדו היום (ג') - דרך לנקום בשוטר שרשם לו דוח תנועה.

לפני כ-3.5 הבחין שוטר מאגף התנועה בנהג, שעבד באותה תקופה ברשות השידור, כשהוא נוסע ברכב על השוליים בניגוד לחוק. השוטר עיכב אותו ורשם לו דוח תנועה, שלא ממש מצא חן בעיניו. בתגובה פנה הנהג לשוטר ואמר לו כי הוא עובד בהוצאה לפועל והזהיר אותו שיצפה לקנס.

בהמשך, כך על-פי כתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז חיפה לבית המשפט השלום בעיר, התקשר הנאשם לעובד במשרד רשות השידור, ביקש ממנו לאתר את פרטי השוטר במערכת הגבייה ולעדכן לו חוב אגרת טלוויזיה בסך של 2,800 שקל שלא כדין.

"השתמש לרעה בכוח משרתו"

על-פי כתב האישום, עם סיום השיחה התקשר הנאשם למודיעין 144, בירר את מספר הטלפון בבית השוטר והשתמש בשירות אשר מעביר את השיחה אוטומטית למספר המבוקש.

"בשעה 17:30 לערך הועבר הנאשם לביתו של השוטר, ולטלפון ענתה אשתו. הנאשם הציג את עצמו כאיש ההוצאה לפועל ואיים על רעיית השוטר כי אם לא ישלמו את החוב, הוא יעקל להם את חשבון הבנק ואת תכולת הבית", לשון כתב האישום.

כעבור יומיים, נטען, התקשר הנאשם פעם נוספת לבית המשפחה ואיים על השוטר. הוא אמר לו שהוא יודע את כתובתו, את שם אשתו ואביו, יודע שיש לו ילדים - וכי הוא "יטפל בזה".

"במעשיו השתמש הנאשם לרעה בכוח משרתו בהיותו עובד ציבור, איים על המתלוננים שלא כדין בפגיעה בגופם ובנכסיהם במטרה להפחידם או להקניטם", נכתב בכתב האישום, המייחס לו עבירות איומים, שימוש לרעה בכוח המשרה והטרדה במתקן בזק.