בית קפה בלב הפסטורליה: תכירו - "מי קאסה" שבקיבוץ גליל ים

בית הקפה "מי קאסה" - מוסד ותיק אך לא מוכר דיו ■ בית קפה רחב-ידיים, עם חצר מרווחת, המשקיפה על שדות ועל גורדי השחקים שמאחוריהם

קיבוץ גליל ים. מוזר המיקום של הקיבוץ הזה. הוא שוכן על קרקע שבין הרצליה העיר להרצליה פיתוח, והוא כמו אי ירוק בלב אוקיינוס בטון. הכניסה אליו היא כניסה קיבוצית אופיינית, אך כשנוסעים לאיבוד בתוך הקיבוץ, התחושה היא שבכל רגע עומד לקום בו קניון, או בניין משרדים, או גם וגם.

מטרת בואי הייתה להתמזג עם הפסטורליה בביקור בבית הקפה "מי קאסה" - מוסד ותיק אך לא מוכר דיו, וזה מצוין, כי יש מקומות פנויים. אז בואו נשמור על זה ככה, אוקיי? לא לספר להרבה.

"מי קאסה" מודל 2014 הוא בית קפה רחב-ידיים, עם חצר מרווחת, המשקיפה על שדות ועל גורדי השחקים שמאחוריהם. אכן פסטורלי למדי, ויפה שם, ונעים. הגעתי בבוקר, כך שהזמנתי ארוחת בוקר ממגוון ארוחות הבוקר שבתפריט, שבו תתקשו למצוא מנה אחת בנאלית. הלכתי על בוקר ספרדית, ארוחה ובה פריטטה ספרדית (אומלט עם גבינות, תפוחי אדמה, עגבניות קצוצות ועשבי תיבול), פוקצ'ה חמה עם מטבלי פסטו, עגבניות מיובשות, שמן זית וחומץ בלזמי, פרוסות עגבניות ומעליהן פירורי גבינת מנצ'גו, כוס מיץ תפוזים, וקפה. ארוחה נדיבה וטעימה מאוד, אשר בסופה התרווחתי לפרק זמן לא מוגדר, וחשבתי לעצמי שאפשר להעביר ככה יום שלם. אולי אפילו כדאי.

מי קאסה: קיבוץ גליל ים: א'-ש', 8:30-16:30