חגי פליסיאן מדבר: "עד המדינה הוא השטן בהתגלמותו"

מי שהיה החשוד העיקרי ברצח בבר-נוער ושוחרר אחרי 8 חודשים במעצר, התראיין לראשונה לתוכנית "עובדה" והכחיש כי פגע במישהו

חגי פליסיאן, מי שהיה החשוד העיקרי ברצח בבר-נוער ושוחרר אחרי 8 חודשים במעצר, התראיין הערב (ה') לראשונה לתוכנית "עובדה" בערוץ 2 ודיבר על הכול - מהמעצר דרך החקירות, רגעי השבירה ועד הזעם על עד המדינה שניסה להפליל אותו.

"אני חגי פליסיאן לא רצחתי ולא פגעתי באיש, והאמת שלי תצא לאור", אמר פליסיאן.

בתשובה לשאלה האם הוא סולח לעד המדינה, השיב כי "אלוהים סולח לכל אדם ואדם, אבל כל אחד צריך צריך לעשות את התיקון. שיבקש את הסליחה מאלוהים ולא ממני". בהמשך הראיון פליסיאן הביע זעם גדול יותר על עד המדינה ואמר שהוא רואה בו את "השטן בהתגלמותו".

בתשובה לשאלה האם הפרקטליטות טעתה והוא זה שלחץ על ההדק ברצח בבר-נוער, פליסיאן השיב כי "אני לא יודע מה אנשים חושבים ואיך הציגו להם את הדברים. דבר אחד אני בטוח בו - בידיים שלי לא היה דם בחיים".

"החיים שלי לא היו מתוקים מדבש. לא היו לי חלומות. ההורים שלי התגרשו כשהייתי בגיל צעיר ונשלחתי לפנימייה", סיפר פליסיאן.

לדבריו, בגיל צעיר הוא רצה מאוד לחקות את אחיו הבכור יעקב, שנחשב לראש כנופיית פשע, אך הוא פחד משום שהבין ש"החיים האלה הם אשליה. תמיד הייתי הילד הטוב של המשפחה, ולא הייתי זה שעושה את הבעיות. אני הייתי חייל ראשון בבית, וזו הייתה גאווה בשבילי".

"זה דבר משוגע ולא אנושי", אמר פליסיאן על הרצח בבר-נוער, אך לא הצליח להסביר איפה הוא היה בזמן הרצח. "אתה לא יכול לזכור לפני 4 שנים איפה היית".

פליסיאן נפגש לראשונה עם עד המדינה בגיל 14, כאשר שרפו ביחד את בית-הספר השכונתי. לדבריו, בשלב מסוים הוא ידע שעד המדינה הוא הומו, וזה לא הפריע לו. "כל אחד הולך בדרך שלו", אמר אך הוסיף: "בדיעבד, הבנתי שאחד שמחבק אותך רוצה ברעתך".