המשחק של העם? רק 37 אלף כרטיסים לגמר האלופות נשמרים לאוהדים

אופ"א הודיעה כי תחלק למשחק, שייערך באצטדיון האור בליסבון - 24 אלף כרטיסים למוזמניה ■ פורד תפסיק לפרסם בצ'מפיונס ליג בסוף העונה

אוהדי הקבוצות שיעפילו העונה לגמר ליגת האלופות, שיתקיים בשבת, ה-24 במאי, באצטדיון האור בליסבון, פורטוגל - יתקשו מאד להשיג כרטיסים לאירוע. אופ"א הודיעה השבוע כי לאירוע יישמרו 37 אלף כרטיסים בלבד לקהל של המועדונים ולציבור הרחב (שיוכל להירשם להגרלה לרכישת הכרטיסים באמצעות האתר של ארגון הכדורגל האירופי).

24 אלף כרטיסים נוספים לאירוע השיא השנתי של הכדורגל האירופי יחולקו כהזמנות לוועדה המארגנת המקומית של המשחק, להתאחדויות הכדורגל החברות באופ"א ולעובדי הארגון, לספונסרים של ליגת האלופות ולזכייני השידור שלה ברחבי העולם. יש לציין כי רבים מכרטיסים אלו עושים את דרכם לספסרים, וניתן לשים עליהם את היד בסופו של דבר - אך במחירים מופקעים.

כהשוואה, בעונה שעברה, למשחק הגמר שנערך באצטדיון וומבלי באנגליה - נשמרו 59 אלף כרטיסים לציבור הרחב ולאוהדי שתי הקבוצות הגרמנית שהעפילו למשחק (באיירן מינכן ובורוסיה דורטמונד). זה התאפשר בזכות כמות המושבים הגדולה יותר במגרש הלונדוני.

מבחינת מחירי הכרטיסים הרשמיים - הרי שהם ינועו העונה בין 70 אירו למקומות הכי פחות טובים באצטדיון (קטגוריה 4), עד 390 אירו למקומות הטובים ביותר. מדובר על מחירים דומים לאלו שגבתה אופ"א עבור הגמר בוומבלי אשתקד.

אופ"א תשווק השנה גם חבילות VIP יוקרתיות למשחק, שיכללו אירוח וצפייה במשחק מתאים פרטיים, בהם יוגשו בין היתר ארוחות ומשקאות אלכוהוליים. מחירי החבילות הללו נעים מ-2,950 ועד 4,450 אירו לאדם.

בתוך כך, באופ"א הודיעו כי הסכם החסות הוותיק שלהם עם פורד יסתיים בסוף העונה. הקשר בין הצדדים החל ב-1992, עונת הייסוד של מפעל ליגת האלופות במתכונת הנוכחית שלו. אקורד הסיום של פורד, שתפנה בעקבות העזיבה של הצ'מפיונס ליג כ-50 מיליון אירו מתקציב הפרסום השנתי שלה - יהיה פרסומו של מותג מוסטאנג הוותיק באמצעות תשדירים שירוצו בשידורי הטלוויזיה של משחק גמר האלופות בליסבון. פורד תשווק את מוסטאנג בשנה הבאה, בפעם הראשונה ב-50 שנות קיומו - גם לשוק האירופי.