אתר פאנט מקים אולפן בהשקעה של 5 מיליון שקל

האולפן יכלול ארבעה דסקים, מספר זוויות צילום, עמדת קהל של 50 צופים ועוד

אתר האינטרנט בשפה הערבית Panet משדרג את אולפן הטלוויזיה שלו. ארבע שנים וחצי אחרי שהשיק אולפן טלוויזיה בסיסי, הושקעו לטענתם כעת כ-5 מיליון שקל בהקמת אולפן חדש לגמרי, שיכלול ארבעה דסקים, מספר זוויות צילום, עמדת קהל של 50 צופים ועוד. בתוכנית הראשונה שהוקלטה באולפן החדש התארח נשיא המדינה שמעון פרס בראיון חגיגי למגזר הערבי על הסוגיות הבוערות במזרח התיכון, כמו גם סוגיית המשא ומתן עם הפלסטינים. את פרס ראיינו בסאם ג'אבר, מנכ"ל ומייסד האתר מבית קבוצת פנורמה, ובתו פרידה ג'אבר בראנסי.

באולפן יצולמו, בין היתר, תוכנית טכנולוגיה, מגזין אקטואליה שבועי, מהדורות חדשות יומיות, תוכנית ספורט ואף שידורים חיים. בפאנט ציינו כי על-פי נתוני גוגל אנליטיקס גולשים לאתר מדי יום 1.7 מיליון גולשים ייחודיים (יוניק) וכי 30% מהם מגיעים מהמובייל.

"השקת האולפן החדש רק תחזק את פאנט ותיתן למפרסמים פלטפורמה איכותית נוספת", אמר ג'אבר.

הכניסה של פאנט לעולם הטלוויזיה האינטרנטית הוא בגדר תחרות קשה לערוץ הטלוויזיה הערבי Hala TV, זאת לאור העובדה שג'אבר בעצמו נמנה על בעלי המניות של Hala TV. העובדה שבפאנט החליטו להשקיע ולהקים אולפן טלוויזיוני משלהם, כולל לוח שידורים, על אף ניגוד עניינים אפשרי, מראה על מצבו של ערוץ הטלוויזיה.