המלך זלאטן: כך הוביל איברהימוביץ' לפיטורי השפים של פ.ס.ז'

לא רק חלוץ פורה, אלא גם גסטרונום: לאחר שהתלונן על איכות האוכל שמוגש במתחם האימונים של הקבוצה הצרפתית - פוטרו שניים מהטבחים שלה

מה לא עושים במועדוני כדורגל על מנת לרצות את הכוכבים הגדולים שלהם - ובמיוחד כשמדובר על פיגורות כמו זלאטן איברהימוביץ': העיתון "לה פריזיאן" מדווח כי פ.ס.ז' פיטרה שניים מהשפים שלה, שמכינים ארוחות לשחקני הקבוצה על בסיס יומיומי במתחם האימונים של אלופת צרפת. זאת לאור תלונות של החלוץ השבדי על מאכלים ש"חוזרים על עצמם", ו"לא תמיד טעימים מספיק".

מאז דבריו של איברהימוביץ', בפ.ס.ז' החליטו לשדרג את מערך הקייטרינג. תקציב ארוחת הצהריים, שעמד על 15 אירו בלבד לשחקן בכל יום - עלה משמעותית. השף הראשי קיבל הוראה להשתמש אך ורק בחומרי הגלם הטריים ביותר, והוא כמעט כל יום מסתובב בחנויות והשווקים בפריז על מנת למצוא אותם.

זלאטן, כידוע, אינו רק גסטרונום מושבע, אלא גם השחקן החשוב ביותר בפ.ס.ז', שהעפילה השבוע לרבע גמר ליגת האלופות. ב-39 הופעות העונה בכל המפעלים, הוא הספיק כבר לכבוש 38 שערים ולהוסיף עוד 16 אסיסטים, באחת העונות הגדולות ביותר בקריירה הנפלאה שלו. הוא בכיר המשתכרים במועדון - עם משכורת שנתית המוערכת ב-14 מיליון אירו נטו.