ההמלצות החמות: 8 מניות שיאפשרו לכם לרכוב על השור

פייפר ג'פרי צופה שמדד S&P 500 יעלה ל-2,100 נקודות - ומסמן את המניות שינצחו את השוק

חרף המימושים הקלים בוול סטריט, אנליסטים ומנהלי השקעות מעריכים ששוק המניות ימשיך לעלות וכמה מהם צופים כי היעד הבא של מדד S&P 500 הינו 2,100 נקודות. אחד מהם הוא האסטרטג הראשי של בית ההשקעות פייפר ג'פרי, שמעדיף השקעה בסקטור התרופות, הצריכה המחזורית והטכנולוגיה. בסקירה החודשית שלו שפורסמה בסוף השבוע הוא נקב בשמן של 8 מניות שכדאי לדעתו לקנות:

אלי לילי (סימול: LLY) - זו המניה המועדפת של פייפר ג'פרי בסקטור התרופות. שמה של החברה נקשר לאחרונה בחדשות טובות עבור המשקיעים, בנוגע לתרופה ramucirumab לטיפול בסרטן ריאות שמכירותיה צפויות להסתכם ב-200 מיליון דולר בשנה הבאה ו-2 מיליארד דולר ב-2020.

Regeneron Pharmaceuticals (סימול: REGN) - מניה ממנה מתלהבים משקיעים רבים בוול סטריט, בעיקר בגלל צבר התרופות בפיתוח שלה. פייפר ג'פרי צופה לה עתיד מזהיר בסקטור הביוטק, אולם המניה נסחרת קרוב מאוד למחיר היעד של קונצנזוס המלצות האנליסטים - 344 דולר.

טבע - את חברת התרופות הישראלית אתם בוודאי מכירים היטב. פייפר ג'פרי מתלהב מהמכפילים הנמוכים יחסית בהם נסחרת המניה ולאחרונה הכניס אותה לפורטפוליו השקעות המודל של בית ההשקעות.

Altera (סימול: ALTR) - מניית הטכנולוגיה המועדפת על פייפר ג'פרי. לחברה נתח שוק נאה בסין והזמנות איתנות מחברת Huawei (ההזמנות ממנה מהוות 10% מסך המכירות של Altera). תשואת הדיבידנד בהשקעה במניה עומדת של 1.6%.

אורקל - מניית בלו צ'יפ שסבלה מחולשה בשנה שעברה וסיפקה למשקיעים הזדמנות כניסה נוחה. החברה עומלת על כניסה לעסקי הענן, וירטואליזציה של אפליקציות והתרחבות בעסקי הרשתות.

Riverbed Technology (סימול: RVBD) - החברה מובילה בתשתיות אפליקציות ומספקת פלטפורמה כוללת לשירותי מחשוב מבוססי מיקום. יש לציין כי המניה נסחרת ברמת מחיר היעד הממוצע של האנליסטים בוול סטריט העומד על 19.9 דולר.

Goodyear Tire & Rubber (סימול: GT) - שחקנית מובילה בסקטור הצריכה המחזורית ומגזין "פורצ'ן" הכתיר אותה כחברת חלקי האופנועים האהודה בעולם, תוך שהיא מביסה את מתחרותיה בעולם ב-5 מתוך 9 קטגוריות שנבחנו.

Starwood Hotels & Resorts Worldwide (סימול: HOT) - חברה נוספת מסקטור הצריכה המחזורית. מדובר בחברת מלונאות גדולה עם כמעט 1,200 נכסים ב-100 מדינות ויותר מ-181 אלף עובדים. תשואת הדיבידנד במניה עומדת על 1.7%.