עבריין ובכיר בכדורגל חשודים בסחיטת עשרות מיליוני ש'

בלשי ימ"ר ת"א פשטו, בשיתוף יחידת "יהלום" של רשות המיסים, על בתיהם של 20 חשודים במסגרת חקירה בגין עבירות סחיטה באיומים ובכוח

עבריין מוכר ומנהל של אחת מקבוצות הכדורגל בליגת העל עוכבו היום (ב') לחקירה במסגרת חקירת פרשיית סחיטה באיומים שמנהלות היחידה המרכזית של מחוז ת"א ורשות המסים. עו"ד בכיר תושאל במסגרת הפרשה אך אינו מוגדר חשוד.

בשעות הבוקר פשטו בלשי ימ"ר ת"א, בשיתוף יחידת "יהלום" של רשות המיסים, על בתיהם של 20 חשודים במסגרת חקירה בגין עבירות סחיטה באיומים ובכוח, תקיפה, שימוש באמל"ח והלבנת הון.

לפי הודעת המשטרה ורשות המסים, בלשי ימ"ר ת"א וחוקרי יחידת יהלו"ם של הרשות פשטו הבוקר על בתיהם של 20 חשודים וזאת, במסגרת חקירה בגין עבירות הלבנת הון, סחיטה באיומים ובכוח, תקיפה ושימוש באמצעי לחימה.

החקירה הסמויה שהתנהלה בחודשים האחרונים במפלג תשאול ימ"ר ת"א, הגיעה היום לשלב הגילוי עם מעצרם של תשעה חשודים ועיכובם של עוד 11 מעורבים נוספים.

מהחקירה עולה כי במהלך השנתיים האחרונות סחטו החשודים אנשי עסקים בסכומים של עשרות מיליוני שקלים בנסיון להשתלט על כספם ועסקיהם, תוך הטלת אימה, תקיפה, שימוש באמל"ח ובאמצעים שונים על מנת להטיל מורא, כולל זריקת רימוני רסס, תקיפה וירי.

לדברי המשטרה, החשוד המרכזי בן 62 המוכר למשטרה "נחשב למחולל פשיעה משמעותי הנקשר לארגוני פשיעה, והוא ריצה עונשי מאסר ארוכים בארץ ובחו"ל. החשודים יובאו מחר להארכת מעצרם בבית משפט שלום בת"א".

מהחקירה עולה עד כה כי המנהל היה שותף סמוי באולם אירועים ביפו. במהלך התקופה האחרונה נסחט בעל האולם על ידי העבריין הבכיר. כעת מנסים במשטרה לבדוק מה הייתה מעורבותו של המנהל בעניין הסחיטה באיומים.