דוח אבנר ודלק"ד - "איתות אופטימי ביותר לעסקת וודסייד"

האנליסטית אלה פריד מלאומי שוקי הון: הנקודה המעניינת ביותר בדוחות הכספיים הינה הכללה ראשונה של תקציב פיתוח למאגר "לוויתן" בשנת 2014 בסך כ-600 מיליון דולר

האנליסטית אלה פריד מלאומי שוקי הון מגיבה היום (ד') לדוחות אבנר ודלק קידוחים, אשר פורסמו אמש. פריד מסבירה כי אבנר ודלק קידוחים רשמו בשנת 2013 הכנסות של 175 ו-166 מיליון דולר ורווח מפעולות רגילות של 84.2 ו-73.4 מיליון דולר, בהתאמה.

להערכת לאומי שוקי הון, הנקודה המעניינת ביותר בדוחות הכספיים של השותפויות הינה הכללה ראשונה של תקציב פיתוח למאגר "לוויתן" בשנת 2014 בסך כ-600 מיליון דולר. למרות שהשקעות אלה טרם אושרו סופית, מצוין כי מדובר בפיתוח ראשוני לשם הקמת פלטפורמות FPSO (מסוף הטענה צף) ו-FLNG ( מתקן הנזלה צף).

"לנו נראה כי מדובר באיתות אופטימי ביותר להתקיימותה של עסקת וודסייד, שצפויה להיחתם בסוף החודש, בהנחה כי יושלמו עד אז האישורים הרגולטוריים הרלבנטיים. אנו רואים בכך סימן חיובי ביותר, שכן גם הערכת השווי שלנו לאבנר ודלק קידוחים, המסוקרות בשלב זה בהמלצת 'החזק', מתבססת על ההנחה כי העסקה תצא לפועל", כותבת פריד.

"אנו מאמינים כי נכון לעכשיו, המניות מתומחרות בשווי הוגן, אך כפי שציינו בעבר, התבהרות של סוגיית המיסוי ולוחות הזמנים של הפיתוח יכולים להוות אפסייד למחירים", מסכמים בלאומי שוקי הון.