יורוקום נכנסת לקטגוריית הסוללות: Panasonic Pro Power

מנכ"ל יורוקום פנסוניק: "פנסוניק הוא מותג מוכר וידוע ונמצא כמעט בכל בית בישראל. אנו מקווים שנצליח לשחזר עם הסוללות והנורות את ההצלחה שלנו בתחום הטלפונים הביתיים, המרכזיות לעסקים קטנים ומסכי הפלזמה שם אנחנו מובילי שוק"

חברת יורוקום תקשורת דיגיטלית, נציגת פנסוניק בישראל, שעד כה ייבאה בעיקר מסכי טלוויזיה דקים, טלפונים ומצלמות, מודיעה היום (ה') על כניסתה לקטגוריית הסוללות עם השקתה של סדרת ה-Panasonic Pro Power.

יורוקום תקשורת דיגיטלית משווקת קרוב לשלושה עשורים את מוצרי פנסוניק בישראל דרך רשת הפצה ענפה הכוללת למעלה מ-1,000 נקודות מכירה ברחבי הארץ ביניהן רשתות חשמל, אלקטרוניקה, מחשבים, DIY וחנויות פרטיות. בכוונת החברה למנף את קשריה עם ערוצי ההפצה ולשווק דרכן את סדרות הסוללות והנורות החדשות. היקף ההשקעה הכולל של יורוקום במהלך נאמד בשני מיליון שקל.

סדרת ה-Pro Power של פנסוניק כוללת מגוון של כ-25 אריזות שונות של סוללות אלקליין AA, AAA, C ו-D (בעוצמה של 1.5 וולט) כמו כן סוללות מסוג 9V, לשימושים כדוגמת צעצועים ומכשירי חשמל ביתיים. עוד תשווק החברה בישראל סוללות "מטבע" המיועדות בעיקר לשימוש בשלט רחוק ומשחקים שונים, סוללות למצלמות סטילס דיגיטליות וגם מבחר של סוללות למכשירי שמיעה.

לדברי מוטי אלמליח, מנכ"ל יורוקום פנסוניק, "פנסוניק הוא מותג מוכר וידוע ונמצא כמעט בכל בית בישראל. אנו מקווים שנצליח לשחזר עם הסוללות והנורות את ההצלחה שלנו בתחום הטלפונים הביתיים, המרכזיות לעסקים קטנים ומסכי הפלזמה שם אנחנו מובילי שוק".