רייטינג שבועי: יותר ממחצית מהצופים רואים "מאסטר שף"

יותר ממיליון צופים לכל שידור של התוכנית ■ "זוג מנצח VIP" של ערוץ 10 רושמת 15.7% רייטינג

תוכניות הבישול עדיין מובילות את הצפייה הישראלית. "מאסטר שף" של קשת היא תוכנית הטלוויזיה המצליחה בישראל, וחלומו הרטוב של כל זכיין ומפרסם - יותר ממיליון צופים בכל אחת מהתוכניות ונתח צפייה שעולה על מחצית מצופי הטלוויזיה. גם במשקי בית יהודיים התוכנית מובילה ומגיעה במוצאי שבת ל-37.6% צפייה.

"ארץ נהדרת" בערב שבת ממשיכה להתאפיין בנתח צפייה גבוה המתקרב ל-50%, ומספר הצופים שהיא מושכת - 866 אלף מקרב הצופים שעברית היא שפתם העיקרית - גבוה גם ממספר הצופים ב"משחקי השף". העובדה שאחוז הצופים במשקי הבית נמוך מתוכנית הריאליטי של רשת, נובעת מאופן הצפייה בימי שישי בערב - צפייה משפחתית של קבוצה גדולה של קהל, המתגודדות בפחות בתים.

"חי בלילה" של קשת מבקרת גם היא בעשירייה הראשונה של טבלת הצפייה, בזכות "מאסטר שף". תוכנית האקטואליה החברתית תלויה לחלוטין במקפצה שלוח השידורים מעניק לה, ולכן יודעת עליות ומורדות דרמטיות. "מצב האומה" שומרת אף היא על נתונים סטטיים מוצלחים, עם 611 אלף צופים.

בערוץ 10, משיגה בארבעה מימי השבוע תוכנית הפריים-טיים המרכזית רייטינג דו-ספרתי, וזאת למרות התקררות בנתונים. התוכנית המצליחה על הלוח של הערוץ היא "זוג מנצח VIP", עם 393 אלף צופים ו-15.7% רייטינג במשקי בית יהודיים.

זירת יום שישי של חדשות 10 מתחממת. באופן מפתיע, דווקא כשאילה חסון מגיעה ל"יומן" עם הישגי חשיפתה במה שכבר כינו בערוץ 1 השבוע "פרשת אשכנזי", אז "שישי" של חדשות 10 גוברת עליה. 7.5% צפייה לטלי מורנו ואלון בן דוד, לעומת 5.8% ל"יומן" ו-17.7% ל"אולפן שישי" עם דני קושמרו בחדשות 2 בערוץ 2.

רייטינג 23/3/2014
 רייטינג 23/3/2014