המסחר בוול סטריט ננעל בירידות; פייסבוק צנחה 6.8%

קינג, מפתחת משחק "קנדי קראש", התחילה להיסחר היום בוול סטריט ■ אנליסט: "ההצהרה של אובמה על הידוק הסנקציות נגד רוסיה גררה את המניות למטה"

המסחר בוול סטריט ננעל היום (ד') בירידות שערים, למרות עליות שערים בבורסות אירופה ושיא של שבועיים במדדים המובילים באסיה, ועל רקע דבריו של הנשיא אובמה כי לא יפעיל כח נגד רוסיה, אלא יסתפק בדיפלומטיה וסנקציות.

לדברי מארק לוצ'יני, אנליסט ראשי בג'ני מונטגומרי סקוט, "ההצהרה של הנשיא אובמה על הידוק הסנקציות האפשרי נגד רוסיה גררה את המניות למטה".

"צפי לצעדים שימריצו את כלכלת סין וספקולציה על מהלכים נוספים מצד הבנק המרכזי האירופי תומכים בחוזים העתידיים", ציין פיטר קרדיליו, כלכלן ראשי ב-Rockwell Global Capital.

ג'יימס בולארד, נשיא שלוחת הפדרל ריזרב בסנט לואיס נאם בוועידה של קרדיט סוויס בהונג-קונג, והעריך כי שיעור האבטלה בארה"ב יירד מתחת ל-6% עד סוף 2014. בולארד הוסיף עוד כי התחזיות לכלכלת ארה"ב "די טובות".

בתחום המאקרו התפרסם נתון המכירות הקמעונאיות לחודש פברואר, שרשם עלייה של 2.2% לעומת צפי לעלייה של 1%. עוד פורסם נתון ראשוני למדד מנהלי הרכש למגזר השירותים, שהציג קריאה של 55.5 נקודות, לעומת הצפי ל-54.2 נקודות.

"קנדי קראש" בוול סטריט

פייסבוק ריכזה עניין לאחר שהודיעה כי החליטה לרכוש את Oculus VR Inc, המייצרת משקפיים מיוחדים - Rift - המאפשרות למשתמשים לשחק ולהשתתף במשחקי ספורט שונים ולהרגיש, בסופו של דבר, כאילו הם נמצאים במגרש עצמו. פייסבוק תשלם כ-2 מיליארד דולר עבור אוקולוס.

חברת קינג (סימול: KING), מפתחת המשחק הפופולרי "קנדי קראש", החלה להיסחר היום בוול סטריט.

מזור רובוטיקה מדווחת על ניתוח מוח ראשון במערכת הרנסנס, שהושלם בתחילת החודש בבית חולים בעיר ליטלטון שבמדינת קולורדו בארה"ב. הניתוח בוצע על ידי ד"ר דיוויד ואן-סיקל במטופל בן 65 שנה עם אבחנה במחלת הפרקינסון. על פי ד"ר ואן-סיקל, הניתוח עבר בהצלחה.

[לפורטל הפיננסי][לבורסות בעולם]