רשות מקרקעי ישראל שיווקה קרקעות ל-355 יח"ד בנהריה

בשלושה מגרשים המיועדים להקמת 168 דירות, זכתה חברת אמריקה ישראל להשקעות, תמורת 26 מיליון שקל כולל הוצאות פיתוח ולא כולל מע"מ, סכום המשקף סך של 155 אלף שקל עבור מרכיב הקרקע לדירה אחת

ביקושים ערים למגרשים לבנייה רוויה בנהריה: רשות מקרקעי ישראל הודיעה היום (ב') כי שיווקה בהצלחה מגרשים המיועדים להקמת 335 דירות בשכונת אוסישקין בעיר.

בשלושה מגרשים המיועדים להקמת 168 דירות, זכתה חברת אמריקה ישראל להשקעות, תמורת 26 מיליון שקל כולל הוצאות פיתוח ולא כולל מע"מ. סכום המשקף סך של 155 אלף שקל עבור מרכיב הקרקע לדירה אחת. החברה גברה על 7 הצעות נוספות שהוגשו לרכישת המגרשים.

במתחם נוסף גם הוא בשכונת אוסישקין הכולל שלושה מגרשים המיועדים להקמת 95 דירות, זכתה חברת גרופית, תמורת 16 מיליון שקל כולל הוצאות פיתוח ולא כולל מע"מ. סכום המשקף סך של 173 אלף שקל עבור מרכיב הקרקע לדירה אחת. גם למכרז זה ניגשו 7 חברות נוספות עליהן גברה חברת גרופית. יש לציין כי ההצעה השנייה בגובהה עמדה על 11.3 מיליון שקל כולל הוצאות פיתוח ויתר ההצעות עמדו על סכומים אף נמוכים יותר.

במכרז נוסף לשיווק שלושה מגרשים המיועדים להקמת 92 דירות, זכתה עמותת נהריה הצעירה, תמורת 12.7 מיליון שקל כולל הוצאות פיתוח ולא כולל מע"מ. סכום המשקף 138 אלף שקל עבור מרכיב הקרקע לדירה אחת. יש לציין כי במקרה זה, היתה ההצעה של עמותת נהריה הצעירה השנייה בגובהה ולא הגבוהה ביותר שעמדה על 15 מיליון שקל כולל עלויות פיתוח. כפי הנראה הצעה זו, למרות היותה הגבוהה ביותר, לא היתה הצעה תקינה ועל כן לא הוכרזה כהצעה הזוכה.