הטיפ היומי: אפשרות לעלייה ניכרת בדיבידנד וברכישה עצמית

במחלקת המחקר של קרדיט סוויס מתחילים לסקר את המניה בהמלצת "תשואת יתר" ובמחיר יעד שמהווה פרמיה של כ-26% על מחיר המניה בבורסה

חברת Hanssem נסחרת בבורסה של קוריאה הדרומית (סימול: KS:009240), ושווי השוק שלה הוא כ-1.86 טריליון וון קוריאני (כ-1.79 מיליארד דולר). החברה מעצבת, מייצרת ומשווקת ריהוט לבית, בדגש על ריהוט למטבחים. במקביל היא משווקת גם אביזרים ביתיים ומשרדיים.

אנחנו חושבים שקיימות להנסם הזדמנויות צמיחה בשוק הלא מפותח של ריהוט ביתי.

אנחנו מצפים מהחברה לא רק להמשיך להגדיל את נתח השוק שלה ביחס למותגים מובילים אחרים, אלא גם להמשיך להוביל את מגמת המיתוג המבני בשוק הלא מפותח, שבו אלפי עסקים קטנים ובינוניים שאינם ממותגים מחזיקים ביותר מ-70% מנתח השוק.

נכון להיום, נתח השוק של הנסם בשוק הריהוט הביתי הוא 10%, שעה ש-6 מותגים גדולים נוספים מחזיקים יחד ב-17%; בשוק הריהוט למטבח נתח השוק של הנסם הוא 21%.

לחברה יש פלטפורמה קמעונאית חזקה, בדמות שותפות ה-iK - Interior Kitchen, רשת של כ-3,000 חנויות עיצוב-פנים ברחבי קוריאה הדרומית, וזו הפלטפורמה שהובילה את הצמיחה בעסקי המטבחים של החברה מאז 2008.

זו פלטפורמה טובה גם לחדירה שמתכננת ההנהלה של הנסם לשוק הקמעונאי של חומרי הבנייה, שתוכל להוביל לצמיחה נוספת בטווח הבינוני.

להערכתנו, יש גם אפשרות לעלייה ניכרת בדיבידנד שיחולק בעתיד, או ברכישה העצמית של המניות (Buy Back) שהנסם מבצעת.

הסיבה שההחזר האפקטיבי למשקיעים, הכולל דיבידנד ו-Buy Back, עשוי לגדול, היא העלייה החדה הצפויה ברמת המזומנים נטו של החברה בשנים 2014-2016, הודות לצמיחה המתמשכת ברווחים, שתאפשר חלוקה נרחבת יותר.

אנחנו מתחילים לסקר את מניית הנסם בהמלצת "תשואת יתר". מחיר היעד שלנו למניה הוא 100 אלף וון (כ-96 דולר), שמהווה פרמיה של כ-26% על מחיר המניה בבורסה. מחיר היעד נגזר ממכפיל רווח של 24.5 לשנת 2014.

מחלקת המחקר, קרדיט סוויס