אודי רגונס לגילה: קח אותנו בחשבון בעסקת "מקור ראשון"

הקבוצה בראשות אודי רגונס, שהתמודדה על רכישת "מקור ראשון", מבהירה כי היא מוכנה להשתתף בהתמחרות אם לא תאושר מכירת העיתון ל"ישראל היום"

הקבוצה בראשותו של אודי רגונס, שהתמודדה על רכישת העיתון "מקור ראשון", שיגרה מכתב לממונה על ההגבלים העסקיים, דיויד גילה, ובו היא מבהירה כי היא מוכנה להתמודד בהתמחרות במקרה שלא תאושר עסקת רכישת "מקור ראשון" על-ידי "ישראל היום". מכתב דומה שוגר לנאמן העיתון, רו"ח חן ברדיצ'ב.

במכתבו ביקש רגונס שהגורמים לא ימליצו אוטומטית על קבוצת ה"ג'רוזלם פוסט" של אלי עזור, שבינה ובין "ישראל היום" הייתה ההתמחרות האחרונה שבסופה הומלץ למכור לעיתון של שלדון אדלסון.

רגונס מבקש התחמרות נוספת בהשתתפות קבוצתו, וטוען כי "כפי שבית המשפט עצמו לא הסכים לקבל את הצעתם באופן אוטומטי, ומכיוון שאין לקבוצה כלי תקשורת נוסף, אין מניעה לאישור מיידי", לשון המכתב.

במכתב שנשלח מטעם בא-כוח הקבוצה של רגונס, נכתב גם כי הקבוצה "ערוכה לקיים התמחרות ואף הודיעה על הסכמתה להשתתף בהליך התמחרות אם וככל שתיערך בקשר למכירת עיתון 'מקור ראשון'.

"בית המשפט אף קבע, על אף בקשת קבוצת 'ג'רוזלם פוסט', כי אין מקום לאישור מכירת העיתון לקבוצה זו אם לא תאושר המכירה ל'ישראל היום', וכי הדבר יידון בעתיד בהתאם לנסיבות".