פלאפון ואריקסון יפרסו 500 אתרים מיידית לטובת הדור הרביעי

גיל שרון בעקבות החתימה על ההסכם עם אריקסון להקמת רשת דור רביעי: נמשיך להיות הרשת הסלולרית הכי מהירה בישראל

פלאפון ואריקסון מתחילות באופן מיידי את העבודות על פריסת רשת הדור הרביעי החדשה שמקימה פלאפון, ו-500 אתרים שכבר נמצאים בארץ ייפרסו בתוך זמן קצר. פלאפון דרשה מכל המתמודדים במכרז, שיביאו לארץ 500 אתרים סלולריים כתנאי להשתתפות במכרז, וזאת על מנת להוכיח את רצינותם. זה מה שמאפשר לפלאפון להתחיל מיידית בפריסה מתוך מטרה להגיע למאות אתרים ברחבי בארץ עד סוף השנה.

שתי החברות חתמו היום על החוזה ביניהם להקמת רשת דור רביעי. בשלב הראשון פלאפון תתחיל עם אריקסון כספק בלעדי, ואולם החברה שומרת על זכותה להכניס ספק נוסף בעתיד.

פלאפון מקימה את הרשת למרות שלא קבלה תדרים עדיין ומבחינה זו מצבה כמו שאר החברות הסלולריות - בכי רע. החברה מקווה שהתדרים ישוחררו בזמן הקרוב על מנת שתוכל להתחיל ולספק שירות ולהוריד את העומס האדיר שיש היום על רשת הדור השלישי שלה, וכדי שתוכל לעמוד בדרישות הלקוחות לקצבים יותר מהירים וגלישה יותר טובה.

גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, אמר היום: "שדרוג הרשת לדור 4 עם אריקסון מבטיח שנמשיך להיות הרשת הטובה והמהירה בישראל, כפי שעשינו בדור השלישי. מהירות הגלישה הינה הפרמטר החשוב ביותר לצרכן כיום ואנו מחויבים להמשיך ולספק ללקוחותינו את חווית הגלישה הטובה ביותר".

אלון ברמן, מנכ"ל אריקסון ישראל, אמר היום: "אנו מודים לפלאפון על הבחירה בנו להקמת רשת הדור הרביעי. אנו שותפים של פלאפון שנים רבות ומחויבים להמשיך ולספק לפלאפון את הטכנולוגיה המובילה והמתקדמת ביותר".