הטיפ היומי: הזדמנות השקעה בעלת ערך לשחקנים גדולים

במחלקת המחקר של BMO Capital Markets מתחילים לסקר את מניית הביומד בהמלצת "תשואת יתר" ובמחיר יעד שמהווה פרמיה של כ-90% על מחיר השוק

חברת הביומד MediWound נסחרת בנאסד"ק (סימול: MDWD) לפי שווי שוק של כ-214 מיליון דולר, לאחר שהונפקה שם בסוף מארס. מדיוונד היא חברה-בת (48%) של כת"ב הנסחרת בת"א. החברה ממוקדת בשוק הכוויות החמורות, הפצעים הכרוניים ופצעים קשים לריפוי, ומפתחת שני מוצרים עיקריים - NexoBrid לטיפול בכוויות ו-EscharEx לפצעים כרוניים.

אנחנו מצפים שה-NexoBrid יושק בארה"ב בשנת 2018, וצופים הרחבה נוספת של המכירות עם השקת המוצרים EscharEx ו-MWPC003 בשנת 2019.

אנחנו מאמינים שה-NexoBrid של מדיוונד עשוי להוביל פרדיגמה חדשה לטיפול בכוויות מדרגה שלוש. הצעד הראשון בטיפול בכוויות חמורות, הוא הסרת הרקמה המתה מאזור הכוויה - תהליך שכולל גירוד כירורגי, ועלול להיות כרוך באיבוד דם ואובדן של רקמות חיות. לעומת זאת, המוצר של מדיוונד מסיר רק את הרקמה המתה.

מדיוונד השיקה את ה-NexoBrid בגרמניה בדצמבר 2013, ומחקר קליני שלב III בארה"ב צפוי במהלך המחצית הראשונה של השנה הנוכחית. אנחנו מאמינים שרופאים יאמצו את המוצר כטיפול קו ראשון, ובמשך הזמן הוא יחליף את הטיפול הסטנדרטי הקיים היום. קיימים נתונים קליניים חיוביים הנוגעים למוצר, והם מצביעים על פרופיל יעילות ובטיחות מבטיח. נקודה חשובה נוספת היא שמדיוונד מחפשת שותף למסחור המוצר ברחבי העולם.

להערכתנו, הפוטנציאל של NexoBrid הוא למכירות שיא של 277 מיליון דולר; יחד עם מוצרים אחרים בפייפליין של החברה, מכירות מדיוונד עשויות להגיע עד ל-415 מיליון דולר עד שנת 2022.

אנחנו סבורים שמדיוונד מייצגת הזדמנות בעלת ערך לשחקנים גדולים בתחום ריפוי הפצעים, ואנחנו יכולים לדמיין תרחיש שבו חברת פארמה מפותחת רוכשת את מדיוונד כשה-NexoBrid מתקדם לאישור שיווק בארה"ב.

אנחנו מתחילים לסקר את מניית מדיוונד בהמלצת "תשואת יתר". מחיר היעד למניה נקבע לפי מודל DCF (היוון תזרימי מזומנים) על 20 דולר - פרמיה של כ-90% על מחיר השוק.

מחלקת המחקר, BMO Capital Markets

הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם