צפו: בר רפאלי רכשה לקסוס קרוסאובר בכ-500 אלף שקל

בשנתיים האחרונות הדוגמנית נהגה ברכב מסוג לנדרובר איבוק שמחירו אז היה כ-448 אלף שקל ■ השבוע היא השתדרגה לדגם ההיברידי RX 450 פרימיום - וקיבלה "הנחת סלב משמעותית"

אחרי שבשנתיים האחרונות פילסה בר רפאלי את דרכה ברחובות הצרים של תל אביב כשהיא נוהגת ברכב מסוג לנדרובר איבוק שמחירו אז היה כ-448 אלף שקל (ללא הנחת הסלב), החליטה השבוע הדוגמנית המפורסמת בישראל להחליף את הגלגלים ולעשות את זה כדרכם של מפורסמי ארצנו - בליווי צלם צמוד שיספק תמונות יח"צ בתמורה ל"הנחת סלב משמעותית" במחיר הרכב החדש, כפי שנודע לגלובס TV.

הרכב הנבחר הוא הקרוסאובר ההיברידי של לקסוס מדגם RX 450, שמוצע במחיר התחלתי של כ-415 אלף שקל. הדגם אותו בחרה רפאלי הוא דגם הפרימיום שנמכר תמורת 475 אלף שקל.

מדובר בדגם החדש של הקרוסאובר שזוכה בשנים האחרונות להצלחה יחסית בישראל ונחשב לדגם הירוק ביותר בקטגוריה עם ציון 4 מתוך 15 במדד דרגת זיהום האויר. ה-RX 450 מצויד במנוע 3.5 ליטר ושני מנועים חשמליים שמספקים יחדיו הספק מרשים של 299 כ"ס.

הרכב מאפשר נסיעה על חשמל בלבד עד מהירות של 40 קמ"ש כשתצרוכת הדלק המשולבת שלו בהתאם לנתוני היצרן עומדת על 15.9 ק"מ לליטר בנזין.

אגב, מסוכנות לקסוס בישראל נמסר כי רפאלי לא לבד - בחודשים האחרונים גם עברי לידר, אביב גפן ואלי פיניש רכשו לעצמם את אותו הדגם בדיוק.