מניית הערב: ישראלית המזנקת ב-9% לאחר דוח חזק

הכנסות פוינטר ברבעון הסתכמו ב-27 מיליון דולר - גידול של 22% בהשוואה להכנסות של 22.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד ■ הרווח הנקי Non-GAAP הסתכם ברבעון ב-2.2 מיליון דולר

חברת פוינטר טלוקיישן , ספקית של טכנולוגיה ושירותים לניהול משאבים ניידים ומתן שירותי דרך לתעשיית הרכב ולשוק הביטוח, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2014 .

הכנסות פוינטר ברבעון הסתכמו ב-27 מיליון דולר - גידול של 22% בהשוואה להכנסות של 22.1 מיליון דולר ברבעון הראשון של שנת 2013. ההכנסות מהפעילות הבינלאומית היוו 31% מכלל ההכנסות ברבעון הראשון של 2014 לעומת 27% ברבעון הראשון של שנת 2013 .

ההכנסות ממכירת מוצרים הסתכמו ברבעון ב-9.1 מיליון דולר (34% מההכנסות), גידול של 23% בהשוואה ל-7.4 מיליון דולר (34% מההכנסות) ברבעון הראשון של 2013 . ההכנסות משירותים הסתכמו ב-18 מיליון דולר (66% מההכנסות), גידול של 22% בהשוואה ל-14.7 מיליון דולר (כ-66% מההכנסות) ברבעון הראשון של שנת 2013.

הרווח הגולמי ברבעון הסתכם ב-9.4 מיליון דולר (34.8% מההכנסות), גידול של 28% בהשוואה ל-7.2 מיליון דולר (32.5% מההכנסות) ברבעון הראשון של שנת 2013 . הרווח התפעולי ברבעון הסתכם ב-2.6 מיליון דולר - זינוק של 66% לעומת 1.5 מיליון דולר ברבעון הראשון של שנת 2013.

בשורה התחתונה דיווחה פוינטר כי הרווח הנקי ברבעון הסתכם ב-1.5 מיליון דולר או 22 סנט למניה, לעומת 800 אלף דולר או 14 סנט למניה ברבעון הראשון שלשנת 2013.

הרווח הנקי Non-GAAP הסתכם ברבעון ב-2.2 מיליון דולר, גידול של 22% בהשוואה ל-1.8 מיליון דולר ברבעון הראשון של שנת 2013.

דוד מחלב, מנכ"ל פוינטר, אמר בהתייחסו לתוצאות: "התחלנו מצוין את שנת 2014, והצגנו צמיחה בשורה העליונה כמו גם שיפור בכל המדדים הפיננסים וברווחיות. בשורה העליונה צמחנו ב-22% זאת לצד גידול של 66% ברווח התפעולי, גידול אשר ממחיש את הצלחת המודל העסקי שלנו".

"ההכנסות החודשיות החוזרות משירותים ממשיכות להיות לב העסקים שלנו, עם נתח של כשני שליש מכלל ההכנסות, ומעניקות לנו יכולת חיזוי עסקי למכירות בעתיד הנראה לעין. חטיבת הטכנולוגיה, המפתחת טכנולוגיות ומוצרים חדשים לניהול משאבים ניידים (MRM), אחראית לכשליש מכלל הכנסותינו ברבעון הראשון של שנת 2014. אנו ממשיכים לקצור את הפירות של מאמצינו לחדור לשווקים חדשים עם טכנולוגיות ומוצרים חדשים".