צ.ס.ק.א תאכל אותה?

איפה עדיף לצפות בפיינל פור - בערוץ 10 או בערוץ ספורט 5 HD?

הפיינל פור האירופי, חמישי-ראשון, ערוץ 10 וערוץ ספורט 5 HD

למרות שאיני אוהד של מכבי תל-אביב, אני מודה ששמחתי בהצלחתה. מה יש? אם כבר משהו גורם למישהו כאן לחייך בלי סיבה, לא אני אשבית את השמחה.

זה היה כמובן לפני שהתחילו להגיע התמונות ממילאנו והדיווחים על כך ש"בית חב"ד בעיר מתכוון לארח את אלפי אוהדי מכבי". מילא סדר פסח בקטמנדו, אבל לארח במילאנו? העיר שיש בה מסעדות מעולות, אופרה, שופינג ודוגמניות לרוב? מתי הפכה תכלית הביקור של המטייל הישראלי בחו"ל מלחוות, ללמוד ולהקשיב - ליצוא אלים של הישראליות המתנשאת (בלי שום סיבה) על הגויים?

ספק אם משהו מזה יחלחל לכתבות הצבע (בגוונים של כחול וצהוב), שיספק ערוץ הספורט לאורך כל סוף השבוע הזה. בכלל, מי שיש לו עניין ביותר מניפוח הווריד הלאומני במצח, מוטב יעשה אם יצרוך את אירועי הפיינל פור שלו דרך ערוץ הספורט, עם ניב רסקין ואלי סהר (שלו מותר לאכול בבית חב"ד), ולא רק בגלל ה-HD.

מי שיסתפק בערוץ 10, ימצא שם את יורם ארבל המנוסה ולצידו את פיני גרשון, שרק בשבוע שעבר הודח בעלים של קבוצה בנ.ב.א בגלל שהשמיע דברים דומים לאלה שהפכו את גרשון לגיבור לאומי. עניין של תרבות.

בסוף יהיה גם כדורסל, ולפחות על-פי הסיכויים "על הנייר", סביר מאוד להניח שלשידורים של ראשון יתייצבו רק חובבי כדורסל אמיתיים, בעוד כל היתר, אחרי שיתברר שצ.ס.ק.א סירבה לאכול אותה, יחפשו את המטוס הראשון בדרך לתל-אביב.

הלוואי שאתבדה.