מסיבת הסיום של רשות השידור

המקום: ברזיל, המועד: עוד 3 שבועות, התשלום: על חשבוננו

צר לי על עיתונאים נפלאים, כמו חלק מעובדי רשת ב': בכל פעם כשמבקשים לחסל את השידור הציבורי הם מגייסים למענם קולגות מהתקשורת ואישי ציבור שמסבירים מדוע אסור לפגוע בשידור הציבורי. אלא שאז מתברר איך חוגגים חבריהם מהטלוויזיה הישראלית את מה שנראה כמו "ימי פומפיי האחרונים" ומבינים ששום קמפיין לא יעזור.

הציבור הישראלי מוכן לסייע לשר הממונה, גלעד ארדן, לפרק את רשות השידור, לחרוש את אדמתה במחרשות ברזל ולזרוע בה מלח פן תצמח תחתה רשות חדשה.

3.8 מיליון שקל יעלה שידור המונדיאל הקרוב למשלמי האגרה (כפי שנחשף אתמול ב"גלובס"). מי שחשב שפגיעתו של דני נוימן באינטליגנציה של הצופים בעת שידור משחקי ליגת העל היא רעה, יוכל לקבל אותו כחלק ממשלחת מנופחת ומיותרת למשחקי המונדיאל הקרוב.

לא מדובר בדעה אישית שלי: מבקרת רשות השידור למשל, איתנה גרגור, הגישה תלונה במשטרה נגד ראש המשלחת המיועד, יוני קנלר. מה עשה קנלר, על-פי התלונה? רכש 120 כרטיסים למשחקי המונדיאל שנמכרו לעובדי רשות השידור.

"אין כל דרך לדעת מה עושה עובד עם כרטיסים שהגיעו לידיו", היתמם קנלר בתגובתו לוועדת הביקורת. ובכן - תנו לי לעזור לו: במקרה הטוב הם יחולקו או ימכרו בערכם הנקוב לחברים ובני משפחה. במקרה הפחות טוב הם יעברו בשוק השחור לכל המרבה במחיר.

מה הקשר בין זה לבין שידורי המונדיאל? צודקים - אין קשר, מלבד העובדה שהנהלת רשות השידור הכריזה כנראה על מסיבת סיום. המקום: ברזיל, המועד: החל מעוד 3 שבועות, התשלום: על כולנו.