שטרית מדיה גרופ תטפל בתקציב הפרסום של אופיס דיפו

זכתה במכרז שבו לקח חלק גם משרד הפרסום ארועטי-ברמן GPS

משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ זכה בהתמודדות על תקציב הפרסום של רשת אופיס דיפו - כך נודע ל"גלובס".

ההתקשרות עם משרד פרסום מגיעה לאחר שנתיים סוערות בניהול הרשת, שבהן היא עברה בעלות יותר מפעם אחת. אופיס דיפו נרכשה על-ידי קבוצת ריטייל ישראל שבבעלות אבי מלכה, ותוך חודשים ספורים הגיעה להקפאת הליכים וכמעט לידי פירוק. בהמשך רכשה קבוצת ריטייל 3000 את הרשת בתמורה ל-1.4 מיליון שקל והתחייבות להמשיך להעסיק כ-65% מעובדי הרשת.

עתה, לאחר מספר חודשים תחת הבעלות החדשה, נראה כי ברשת מוכנים לצאת במהלכים פרסומיים.

כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", בשבועות האחרונים הקבוצה החלה לבחון התקשרות עם משרד פרסום ופנתה בין היתר למשרדי הפרסום שטרית מדיה גרופ וארועטי-ברמן GPS, שקיבלו בריף מסודר ונתבקשו להציג פרזנטציות.

משרד הפרסום האחרון שטיפל באופיס דיפו עד לסחרור שאליו נכנסה הרשת היה גיתם BBDO, שטיפל בו במשך שנים ארוכות. עם זאת, המשרד לא ספג פגיעה קשה כשהרשת נקלעה לקשיים, שכן את המדיה - החלק המשמעותי בהתקשרות הכספית מול משרד פרסום - רכשה עבור אופיס דיפו חברת המדיה יוניברסל מקאן.

אופיס דיפו מעולם לא הייתה מפרסמת מאוד גדולה, אבל אופיה הקמעונאי של פעילותה מצריך נוכחות קבועה במדיה - בעיקר בעיתונות הכתובה ופרסומים מכירתיים בטלוויזיה. אמנם לא מדובר בעבודה קריאטיבית מיוחדת, אך היקף הפרסום מצדיק בדרך-כלל את השאיפה של משרדים לקבל תקציב מסוג זה.

נראה כי אחד מהדברים ששיחקו לטובת שטרית מדיה גרופ הוא הניסיון בפרסום תקציבי קמעונאות: כזכור, המשרד מטפל שנים ארוכות בתקציבי הפרסום של מגה, דור-אלון וכדומה.