רשת אופיס דיפו נערכת לבחירת משרד פרסום

הבעלים החדשים של הרשת, קבוצת ריטייל 3000, ביקשה פרזנטציות, בין היתר ממשרדי הפרסום שטרית מדיה גרופ ומארועטי-ברמן GPS

חודשים ספורים לאחר החלפת הבעלים, נראה כי בקבוצת ריטייל 3000 שבשליטת רונן לוי, נערכים לתמוך פרסומית ברשת אופיס דיפו: ל"גלובס" נודע, כי הקבוצה החלה באחרונה לבחון התקשרות עם משרד פרסום - בין היתר עם המשרדים שטרית מדיה גרופ וארועטי-ברמן GPS. המשרדים קיבלו בריף מסודר והתבקשו להציג פרזנטציות.

נראה, כי בשלב זה מתעתדים בחברה להתקשר עם משרד פרסום בנושאי אסטרטגיה וקריאייטיב, ולהותיר את זירת המדיה מחוץ להסכם.

לא מפרסמת גדולה

משרד הפרסום האחרון שטיפל באופיס דיפו עד לסחרור שאליו נכנסה הרשת היה גיתם BBDO, שטיפל בו במשך שנים ארוכות. עם זאת, המשרד לא ספג פגיעה קשה כשהרשת נקלעה לקשיים, שכן את המדיה - החלק ה"כבד" בהתקשרות מול משרד פרסום - רכשה עבור אופיס דיפו חברת המדיה יוניברסל מקאן.

השנתיים האחרונות היו סוערות מאוד מבחינת אופיס דיפו, שנרכשה על-ידי קבוצת ריטייל ישראל שבבעלות אבי מלכה, ותוך חודשים ספורים הגיעה להקפאת הליכים וכמעט לידי פירוק. בהמשך רכשה קבוצת ריטייל 3000 את הרשת בתמורה ל-1.4 מיליון שקל והתחייבות להמשיך להעסיק כ-65% מעובדי הרשת.

אופיס דיפו מעולם לא הייתה מפרסמת מאוד גדולה, אבל אופייה הקמעונאי של פעילותה מצריך נוכחות קבועה במדיה - בעיקר בעיתונות הכתובה ופרסומים מכירתיים בטלוויזיה. אמנם לא מדובר בעבודה קריאטיבית מיוחדת אך היקף הפרסום מצדיק בדרך-כלל את השאיפה של משרדים לקבל תקציב מעין זה.

באופיס דיפו ובמשרדי הפרסום בחרו שלא להגיב לידיעה.