הפגנת כוח של עובדי משרד התקשורת נגד ארדן

זאת, בעקבות החשש ששר התקשורת גלעד ארדן רוצה להעתיק את לשכתו מהמשרד להגנת העורף ללשכת משרד התקשורת בתל אביב

עובדי משרד התקשורת באמצעות ועד העובדים של המשרד, ערכו היום הפגנת כוח במשרדים בתל אביב בעקבות החשש ששר התקשורת גלעד ארדן רוצה להעתיק את לשכתו מהמשרד להגנת העורף ללשכת משרד התקשורת בתל אביב. ועד העובדים הזמין את נציג הסתדרות עובדי המדינה כדי לסייר עימם בחדרים ולהראות שבכוונתם לא לאפשר פגיעה בעובדים על ידי פינויים לטובת אנשי לשכתו של ארדן.

לאחרונה נחשף ב"גלובס" כי ארדן ערך סיור במשרדים בתל אביב כדי להתרשם באופן אישי מהחדרים על מנת לבדוק אופציה לאיכלוסם על ידי אנשיו. בסיור שערך ארדן באופן אישי התלוותה אליו סמנכ״לית משאבי אנוש תמי לשם וכן השתתף נציג מועד העובדים. הסיור נערך בשעה שש בערב, שעה שבה מרבית העובדים כבר לא היו במשרדים, מה שקומם אותם עוד יותר משום החשש שמנסים להוביל מהלך שיפגע בתנאי העסקתם.

העובדים טוענים כי יש החלטת ממשלה היסטורית ששרים לא יחזיקו לשכות בתל אביב למעט חריגים כמו משרד הביטחון. יש הסוברים שארדן שמעוניין כנראה לבלות את עיקר ימיו בעבודה בתל אביב ולא בירושלים במשרד התקשורת, למרות שיש שם לשכה מפוארת לא יכול לפנות לדיור הממשלתי ולבקש תוספת חדרים לו ולעוזרים שלו.

בחדרים הקיימים יושבים עובדים ותיקים וקבועים וכל ניסיון להזיז אותם זה הרעת תנאי עבודה מבחינתם ופגיעה באיכות החיים שלהם ולכן ייאבקו על כך.