בכירי המשק ישתתפו בוועידת שוק ההון של ישראל

דורית סלינגר, הממונה על שוק ההון, הביטוח והחיסכון במשרד האוצר, בהופעה פומבית ראשונה על הבמה, תשוחח עם אלי ציפורי, עורך חדשות ב"גלובס", בשיחה 1 על 1

ועידת שוק ההון של ישראל 2014, הוועידה השנתית לנושאי בנקאות, פיננסים ושוק ההון של "גלובס", בשיתוף BDO זיו-האפט, תתקיים ביום ב' ה-2 ביוני 2014, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א.

הוועידה תכנס את בכירי מערכת הבנקאות, גופי הרגולציה ואנשי שוק ההון כדי לדון בנושאים הבוערים על סדר היום. בין המשתתפים: יעל אנדורן, מנכ"לית משרד האוצר; פרופ' שמואל האוזר, יו"ר הרשות לניירות ערך; נדין טרכטנברג, המשנה לנגידת בנק ישראל והראל לוקר, מנכ"ל משרד ראש הממשלה. דורית סלינגר, הממונה על שוק ההון, הביטוח והחיסכון במשרד האוצר, בהופעה פומבית ראשונה על הבמה, תשוחח עם אלי ציפורי, עורך חדשות ב"גלובס", בשיחה 1 על 1.

ועידת שוק ההון 2014 של "גלובס" וזיו האפט מהווה גורם דומיננטי בדיאלוג בין בכירי המשק וקהילת שוק ההון בישראל. במסגרת הוועידה תידון המציאות הפיננסית, הדילמות, המגמות והאתגרים, במטרה להתוות את סדר היום הכלכלי-ציבורי.

בין הנושאים שיועלו במסגרת הוועידה: האם יש בועה בשווקים בעקבות הריבית הנמוכה; האם לעובדים של היום תהיה פנסיה מחר; איפה לשים את הכסף; ביטוח וחיסכון לטווח ארוך; האם אנו לקראת מציאות חדשה בעניין הסדרי חוב; חדשנות טכנולוגית כמחוללת חדשנות עסקית; רגולציה בינלאומית ועוד. במסגרת הוועידה יוצג גם סקר מיוחד שיבדוק מיהו המשקיע הישראלי.

לפרטים ולהרשמה - לחץ כאן