"לפחות שש הצעות התקבלו לרכישת לוס אנג'לס קליפרס"

דיווחים בארה"ב: דונלד סטרלינג, הבעלים שעמד במרכז פרשת הגזענות, הסכים למכור את הקבוצה על מנת להימנע מכניסה להתגוששות משפטית מול ה-NBA

דונלד סטרלינג, בעליה של קבוצת ה-NBA לוס אנג'לס קליפרס, שעמד במרכזה של פרשת ההתבטאויות הגזעניות המדוברת - הסכים למכור את הפרנצ'ייז, ובכך להימנע מכניסה להתגוששות משפטית מול הליגה. זאת למרות שבעבר התבטא כי "אנחנו נמצאים באמריקה, ובמדינה הזאת ואי אפשר להכריח מישהו למכור את הרכוש שלו".

על-פי סוכנות הידיעות "בלומברג", סטרלינג בן ה-80, שבעקבות הפרשה נקנס על-ידי הליגה ב-2.5 מיליון דולר והורחק ממנה לכל החיים, הגיע להסכם עם אשתו, שלי סטרלינג, לנהל את הליך המכירה. השניים קנו את הקבוצה ב-1981 עבור 13.5 מיליון דולר בלבד.

ב-ESPN מדווחים כי סטרלינג, שחיה בנפרד מבעלה, כבר קיבלה לידיה "לפחות שש הצעות" לרכישת הקליפרס, באמצעות עורכי דינה שמטפלים בנושא. הסטרלינגים דורשים כמיליארד דולר עבור העסקה. במידה ויקבלו את הסכום שהם רוצים, הם יצטרכו לשלם מס פדרלי ומס מקומי בקליפורניה בסך כולל של כ-328.5 מיליון דולר.

בין השמות שהוזכרו כמועמדים לקנות את הקליפרס: קבוצת רכישה שאותה מוביל אגדת ה-NBA מג'יק ג'ונסון, שכיום משמש כאחד מבעליה של קבוצת הבייסבול לוס אנג'לס דודג'רס; קבוצת רכישה אחרת שכוללת את המפיק המוזיקלי הבכיר דייויד גפן, מייסד אורקל לארי אליסון וכוכבת הטלוויזיה אופרה ווינפרי.