מניית היום: מזנקת ב-6% ומשלימה עלייה של 18% ביומיים

אינסוליין והמבטח IKK, הנמנה על המבטחים הגדולים בגרמניה ומבטח מספר משמעותי של חולי סוכרת, נמצאים בדיאלוג למתן שיפוי ביטוחי למוצר ה–InsuPad עוד בטרם התקבל האישור הקטלוגי

מניית חברת אינסוליין ממשיכה גם היום לזנק במחזורים גבוהים במהלך המסחר בבורסה.

אינסוליין, המפתחת, מייצרת, ומשווקת מוצרים לשיפור יעילות הטיפול בסוכרת, דיווחה אתמול על העמקת החדירה לשוק הסוכרת בגרמניה, גם מעבר להסכם שנחתם עם BARMER, המבטח הגדול בגרמניה בתחום הסוכרת.

אינסוליין והמבטח IKK, הנמנה על המבטחים הגדולים בגרמניה ומבטח מספר משמעותי של חולי סוכרת, נמצאים בדיאלוג למתן שיפוי ביטוחי למוצר ה-InsuPad עוד בטרם התקבל האישור הקטלוגי. אינסוליין מנהלת מגעים גם עם מבטחים נוספים, במקביל לתהליך לקבלת האישור הקטלוגי.

רון נגר, מנכ"ל החברה, ציין כי "אינסוליין מוכיחה שוב כי ל-InsuPad תועלת רפואית וכלכלית עבור חולים ומבטחים כאחד. קבלת שיפוי ביטוחי בגרמניה, גם ממבטחים נוספים ל-BARMER מהווה מימוש האסטרטגיה העיסקית שלנו להרחבת זמינות ה - InsuPad בגרמניה בפרט ובשווקים נוספים בכלל. IKK, שהינו בין המבטחים הגדולים בגרמניה, ביצע ניסוי מוצלח במוצר ה-InsuPad וקיבל תיקוף לתוצאות הטובות מהניסוי עם BARMER - חולים שהשתמשו ב-InsuPad, הציגו איזון רמות סוכר טוב יותר וחסכון בכמות האינסולין".

אינסוליין דיווחה כי היא מנהלת תהליך לקבלת אישור לשיפוי ביטוחי, דומה לאישור ברמר, ממבטחים נוספים בגרמניה. במסגרת זו, מתקיים דיאלוג עם המבטח הגרמני, IKK gesund plus, הנמנה על המבטחים הגדולים בגרמניה. במסגרת זו, לבקשת IKK, שני רופאים מטעם IKK ביצעו ניסוי לשימוש במוצר על ידי 11 מטופלים שלהם, במשך תקופה בת חודש ימים בשני אתרים שונים, וסיכמו את תוצאות הערכתם לגבי ההתנסות בשימוש במוצר ה-InsuPad.

בעקבות השימוש במוצר נצפתה אצל כל אחד ואחד מהמטופלים ירידה בצריכת האינסולין, כאשר ממוצע הירידה בכלל האינסולין באתר אחד הסתכם בכ-22% ובאתר השני בכ-36%, זאת ביחד עם שיפור באיזון הסוכרתי. באתר אחד נבחנה ההשפעה גם על מקרי ההיפוגליקמיה, ונצפתה שם ירידה במקרים אלו. הירידה בצריכת האינסולין הייתה עם מובהקות סטטיסטית על אף המדגם הקטן יחסית. תוצאות אלה תואמות את התוצאות שהושגו בניסוי "ברמר" אלא שהירידה בצריכת האינסולין במקרה זה אף עולה על זו שהושגה בניסוי "ברמר".

בהמשך לדוח הרפואי מניסוי ההתנסות, IKK החליטו להצטרף להסדר השיפוי הביטוחי, בדומה להסכם שיפוי ביטוחי שיש לחברה עם ברמר, עוד בהעדר רישום המוצר בקטלוג המוצרים הרפואיים (המחייב את כלל המבטחים).

להערכת החברה, קבלת אישור שיפוי ביטוחי למוצר מ- IKK יסייע לחברה לקבל הסכמה דומה ממבטחים נוספים, כמו גם להצלחת תהליך קבלת הרישום בקטלוג המוצרים הרפואיים בגרמניה, שגורר שיפוי ביטוחי מכלל המבטחים.