טלרד נטוורקס דוחה את ההנפקה בבורסה בת"א

ככל הנראה, ההחלטה על דחיית ההנפקה התקבלה משום שבטלרד החליטו כי הם לא מעוניינים לבצע את המהלך בכל מחיר, לאחר הורדת שווי משמעותית שהתבקשו לעשות

חברת ציוד התקשורת טלרד נטוורקס החליטה לדחות את הנפקתה בבורסה. כך נודע ל"גלובס".

ככל הנראה, ההחלטה על דחיית ההנפקה התקבלה משום שבטלרד החליטו כי הם לא מעוניינים לבצע את המהלך בכל מחיר, לאחר הורדת שווי משמעותית שהתבקשו לעשות.

בשבוע שעבר נודע כי לקראת הנפקתה, נאלצה טלרד לחתוך כ-25% מהשווי לפיו רצתה להנפיק וכי זה ירד מ-300 לכ-230 מיליון שקל (לפני הכסף), לצורך גיוס מתוכנן של כמה עשרות מיליוני שקלים.

טלרד נטוורקס, שנוסדה ב-1951, עוסקת במכירה, תמיכה ותחזוקה של מוצרי תקשורת, ומספקת שירותי תכנון, הקמה, תמיכה ותחזוקה של מערכות תקשורת ו-IT.

בעלת המניות העיקרית בטלרד למודת המשברים היא קרן הפרייבט אקוויטי פורטיסימו של יובל כהן, המחזיקה בכ-88% ממניות החברה, אותן רכשה לפי שווי של כ-100 מיליון שקל בלבד לטלרד.

מפורסטימו נמסר: "חברת טלרד החליטה שלא לבצע את תכניותיה להנפקת מניות בבורסה בתל-אביב בתקופה הקרובה. בעקבות תהליך הצגת החברה למשקיעים מוסדיים, החליטה החברה שעדיף לה לעת עתה להמשיך לפעול ולפתח את מנועי הצמיחה שלה כחברה פרטית. ההחלטה התקבלה על אף אינדיקציות משוק ההון, לפיהן החברה יכלה להשלים את הנפקתה בהצלחה ולהפוך לחברה ציבורית. טלרד מציגה צמיחה מרשימה בשנים האחרונות תוך שמירה על רווחיות ואיתנות פיננסית, ובכוונתה להמשיך במגמה זו בשנים הבאות".